1

Temat: Analiza Mapy Audi A6 2.8

Witam,

czy może ktoś ocenić mapę którą zapisałem?

Jak powinna wyglądać poprawana mapa;>?

http://img824.imageshack.us/f/mapaa6.jpg/

http://www.plikos.pl/17x0/zapis_a6.osc.html

Reduktor: ZAUOLI
Zbiornik: BORMECH
Układ sterujący: STAG 300
Listwa wtryskowa: UALTEK

Jutro postaram się zapisać odczyt podczas jazdy.

Ps. wyskoczył mi błąd (nie pamietam dokladnie opisu błedu) ale był związany z sonda lamba i przepustnica na wysokich obrotach.. Próbowałem go powtorzyć, lecz sie nie pokazał..

2

Odp: Analiza Mapy Audi A6 2.8

Widać rozpaczliwe próby przepompowania przez wtryskiwacze większej ilości LPG, niż są w stanie przez siebie przesłać... Proponuję - jeśli już musisz posługiwać się Valtekami -użyć wersji BFC (o zwiększonym skoku). Co prawda jeszcze szybciej się rozpadają, ale do tego czasu przynajmniej dadzą radę wydajnością. Teraz istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że przy max bucie jeździsz na ubogiej mieszance.

3

Odp: Analiza Mapy Audi A6 2.8

Dzięki za odpowiedź SebastianS:)

Zmienić korektę tylko na BFC (2 czy 4 OHM?) Zmieniać coś więcej?

4

Odp: Analiza Mapy Audi A6 2.8

mapa jest ok.

nie kombinuj.
ten błąd to: wtryskiwacze całkowicie otwarne sprawdz sonde...
jak tak to nie biez do glowy waltek tak ma.

5

Odp: Analiza Mapy Audi A6 2.8

szymon czarny - jak nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia - lepiej nie zabieraj głosu  :evil:
Co to, k...., znaczy "valtek tak ma"?!
Nie valtek, tylko każdy wtryskiwacz, który ma za małą wydajność!

Należy zastosować zabieg rekalibracji valteków na skok ok. 0,55mm (standardowy ma 0,45mm, valtek BFC ma 0,65mm i się rozpada w trymiga). Skok 0,55 pozwoli pocieszyć się wtryskiwaczami jakąś chwilę, zanim zdechną, a jednocześnie podnieść wydatek w stosunku do wersji "type 30".