Pomimo niepozornego wyglądu, LI 10 to mały siłacz. Już w wersji przeznaczonej do silników wolnossących jest w stanie obsłużyć jednostki o mocy do 140 kW (190 KM), natomiast odmiana turbo radzi sobie z dostarczaniem odpowiednich ilości gazu nawet doładowanym benzynowcom o mocach dochodzących do 160 kW (218 KM). Kompaktowe rozmiary ułatwiają montaż i w razie, gdyby jednak potrzebna okazała się druga sztuka, jest jeszcze miejsce na kolejny egzemplarz.
Wśród cech i zalet parownika producent wymienia stabilność pracy w zakresie utrzymywania ciśnienia i temperatury oraz filtr gazu i elektrozawór zintegrowane z korpusem. Ciekawostką użytkową jest natomiast możliwość zamiany miejsc wyjścia odparowanego gazu i zaworu bezpieczeństwa, jeżeli z punktu widzenia montażu tak będzie akurat wygodniej. Wkład filtra fazy ciekłej da się natomiast wymieniać bez konieczności rozpinania połączeń wysokiego ciśnienia.
Mówiąc w skrócie: LI 10 – używany już w systemach Landi Renzo Omegas i Omegas Evo – jest zwarty, praktyczny i obsługuje wysokie moce. IG1 może spokojnie odejść na zasłużoną emeryturę!
Zobacz stronę producenta:
LandiRenzowczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl