Samochody o dużej mocy zawsze były bardziej pracochłonne w adaptacji na zasilanie LPG, choćby z uwagi na konieczność stosowania dwóch reduktorów. Gotową receptę na to ma łódzka firma KME.
Szczególnie wysokie chwilowe zapotrzebowanie na paliwo silników o dużej mocy występuje w czasie dynamicznego przyspieszania i w czasie szybkiej jazdy. W takich warunkach często występują kłopoty z utrzymaniem właściwego ciśnienia gazu, który dodatkowo bardzo się wychładza.
Do przeczytania pozostało: -29% tekstu
Wybrane treści na gazeo.pl, tak jak ten artykuł, są dostępne dla zarejestrowanych Czytelników, którzy wykupili dostęp.
Gazeo.pl to sprawdzone informacje, porady, testy, relacje z targów i bogate kompendium wiedzy o LPG.
Planujesz montaż instalacji LPG? Poznaj dokładnie producentów, najnowsze rozwiązania techniczne i dostępne na rynku instalacje. Zobacz co warto zamontować.
Masz instalację? Lubisz wiedzieć? Bądź na bieżąco z nowościami, przepisami i poradami.
Gazeo.pl - konkretnie o autogazie!
wczytywanie wyników...
Cena: 341.82 zł
Cena: 246.56 zł
Cena: 265.50 zł
Cena: 348.30 zł
Cena: 243.88 zł
Cena: 591.56 zł
Cena: 555.45 zł
Cena: 408.59 zł
Cena: 291.60 zł
Cena: 293.48 zł
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl