Najwięcej zmian w porównaniu z poprzednikiem zaszło w oprogramowaniu sterownika. Zgrupowane na listwie wtryskiwacze pozostały te same (IN03 MY09), takie same są również reduktory Genius MB i Genius Max (chociaż wkrótce i one mają pojawić się w nowych, ulepszonych wersjach). Sterownik zaś po raz pierwszy wyposażono w opcję współpracy z systemem OBD samochodu (opcjonalnie) oraz funkcję rozgrzewania wtryskiwaczy przed przełączeniem z benzyny na gaz. Jednocześnie nie zrezygnowano z dotychczasowych możliwości Sequenta 24.11, obejmujących m. in. obsługę systemów start/stop.
Drobny „facelifting” przeszedł także przełącznik rodzaju zasilania, chociaż pod względem wyglądu zewnętrznego trudno cokolwiek zauważyć. Nic dziwnego, bo najważniejszą zmianę ukryto pod deską rozdzielczą. Ową zmianą jest natomiast integracja sygnału dźwiękowego rozbrzmiewającego w momencie wyczerpania paliwa gazowego z przełącznikiem, bez konieczności montowania dwóch osobnych urządzeń.
Poważniejszą nowością jest elektroniczna licencja, udzielana tylko autoryzowanym warsztatom współpracującym z BRC. Sprawia ona, że strojenia zamontowanego systemu można dokonać tylko na komputerze z numerem IP określonym w pliku licencji. W ten sposób producent chce ukrócić działalność warsztatów nieautoryzowanych, które przypadkowymi kompletacjami i brakiem fachowości szkodą wizerunkowi włoskiej marki.
System Sequent 32 jest w tej chwili dostępny w Polsce równolegle z wcześniejszym modelem 24.11, ale z czasem nowsze rozwiązanie całkowicie wyprze z rynku swojego poprzednika. Czy to oznacza, że Peugeoty 301 i Citroëny C-Elysée, które można dziś kupić w salonach właśnie z dedykowanymi instalacjami Sequent 24.11, także czeka „przesiadka” na Sequenta 32? Pewnie tak... Na pewno wiadomo natomiast, że świeży jeszcze system Sequent Alba także skorzysta z ulepszeń wprowadzonych do „trzydziestki dwójki" względem „dwudziestki czwórki". Wiadomo też, że cena modelu Sequent 32 pozostanie na poziomie znanym z wersji 24.
Zobacz stronę producenta:
BRCwczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl