Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plStosowana w Hondzie CR-V jednostka napędowa 2.0 i-VTEC (150 KM) może być zasilana LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Z uwagi na regulowane ręcznie luzy zaworowe, przy zastosowaniu instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych. System V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji, ponieważ LPG w fazie ciekłej, które gwałtownie odparowuje w kanałach dolotowych odbiera ciepło od przepływającego powietrza, schładzając tym samym doprowadzaną do komór spalania mieszankę gazowo-powietrzną. Zwiększa to współczynnik napełniania oraz zmniejsza obciążenia cieplne układu zaworowego i głowicy silnika. Taki sam efekt uzyskujemy stosując układy lubryfikacji gniazd zaworowych, współpracujące z instalacjami IV generacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl