Uwagi pytającego:
Witam serdecznie, Czy do instalacji LPG dla Hondy CRV II 2.0 2005 rok jest niezbędnym założenie tzw. lubryfikatora. Ile osób tyle różnych opinii. Pozdrawiam i czekam na wiążącą odpowiedź.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilnik ten może być dostosowany do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Lubryfikacja jest konieczna w przypadku zastosowania instalacji IV generacji. System V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji. Lubryfikacja ogranicza recesję (zużycie) gniazd zaworowych, a w przypadku systemu V generacji, w którym LPG jest podawane w fazie ciekłej już sam gaz pełni rolę lubryfikatora i dlatego nie trzeba stosować dodatkowego układu lubryfikacji.
Niezależnie od tego czy zastosowano system IV generacji z lubryfikacją czy instalację V generacji (bez lubryfikacji) należy okresowo kontrolować (co 15-20 tys. km) i ewentualnie regulować luzy zaworowe w tym silniku.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl