Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,7 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Niedziela 2018-12-02

Jaką instalację LPG wybrać?

Honda Civic (2005), 1.6i 110 KM (81 kW)

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Samochód Honda Civic (2005) z silnikiem 1.6i 110 KM (81 kW) może być poddany konwersji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 15-20 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Poniedziałek 2018-12-03

Oliwer Sandowski

Monter KME

Samochód Honda Civic (2005) z silnikiem 1.6i 110 KM (81 kW) może być poddany konwersji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 15-20 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Poniedziałek 2018-12-03

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Samochód Honda Civic (2005) z silnikiem 1.6i 110 KM (81 kW) może być poddany konwersji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 15-20 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Poniedziałek 2018-12-03

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Samochód Honda Civic (2005) z silnikiem 1.6i 110 KM (81 kW) może być poddany konwersji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 15-20 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Poniedziałek 2018-12-03