Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,5 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Czwartek 2017-03-02

Jaką instalację LPG wybrać?

Honda Civic (2009), 1.8i-VTEC Type S 140 KM (103 kW)

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Jednostka napędowa 1.8i-VTEC 140 KM (103 kW) samochodu Honda Civic (2009) może być z powodzeniem dostosowana do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować dodatkową ochronę zaworów w postaci lubryfikacji lub dotrysku benzyny.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 15-20 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Piątek 2017-03-03

Oliwer Sandowski

Monter KME

Jednostka napędowa 1.8i-VTEC 140 KM (103 kW) samochodu Honda Civic (2009) może być z powodzeniem dostosowana do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować dodatkową ochronę zaworów w postaci lubryfikacji lub dotrysku benzyny.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 15-20 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Piątek 2017-03-03

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Jednostka napędowa 1.8i-VTEC 140 KM (103 kW) samochodu Honda Civic (2009) może być z powodzeniem dostosowana do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować dodatkową ochronę zaworów w postaci lubryfikacji lub dotrysku benzyny.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 15-20 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Piątek 2017-03-03

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Jednostka napędowa 1.8i-VTEC 140 KM (103 kW) samochodu Honda Civic (2009) może być z powodzeniem dostosowana do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować dodatkową ochronę zaworów w postaci lubryfikacji lub dotrysku benzyny.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 15-20 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Piątek 2017-03-03