Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,7 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Piątek 2010-03-12

Jaką instalację LPG wybrać?

Jaką instalkę?

Pytanie

Witam, mam pytanie. Posiadam Hondę Accord z 1999 roku i chciałbym założyc gaz sekwencyjny tylko że nie mam zielonego pojęcia jakie podzespoły by się nie psuło i żeby nie być częstym gościem u mechanika. Jeżeli mogłbyś mi doradzić jakiej firmy to byłbym wdzięczny. Czytałem sporo na temat LPG ale każdy chwali swoje. Ja miałem Passata na mono wtrysku i gaz Lovato zamontowany i źle się nie spisywał tylko mnie ciekawi jak by się spisał w Hondzie. Pytałem wielu ludzi co instalują gaz i jedni mówią, że w nie dużych pieniądzach można założyć Lovato i ludzie sobie chwalą więc proszę o radę.

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Do Hondy 1.8 z 1999 r. proponowałbym montaż instalacji IV generacji (sekwencja) mimo aluminiowego kolektora ssącego i braku przepływomierza w układzie dolotowym. W rocznikach tych zdarza się układ OBD (sonda lambda za katalizatorem), co w przypadku montażu instalacji II generacji zmuszałoby do zastosowania dodatkowego emulatora OBD. Wówczas koszty instalacji II generacji byłyby porównywalne z instalacją IV generacji (wybrane systemy). Sprawność działania i komfort użytkowania instalacji sekwencyjnej są natomiast znacznie lepsze niż systemów wcześniejszych generacji.
Spośród instalacji sekwencyjnych dostępnych na rynku mogę zaproponować np. system AC Stag.

Piątek 2010-03-12

Oliwer Sandowski

Monter KME

Do Hondy 1.8 z 1999 r. proponowałbym montaż instalacji IV generacji (sekwencja) mimo aluminiowego kolektora ssącego i braku przepływomierza w układzie dolotowym. W rocznikach tych zdarza się układ OBD (sonda lambda za katalizatorem), co w przypadku montażu instalacji II generacji zmuszałoby do zastosowania dodatkowego emulatora OBD. Wówczas koszty instalacji II generacji byłyby porównywalne z instalacją IV generacji (wybrane systemy). Sprawność działania i komfort użytkowania instalacji sekwencyjnej są natomiast znacznie lepsze niż systemów wcześniejszych generacji.
Spośród instalacji sekwencyjnych dostępnych na rynku mogę zaproponować np. system AC Stag.

Piątek 2010-03-12

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Do Hondy 1.8 z 1999 r. proponowałbym montaż instalacji IV generacji (sekwencja) mimo aluminiowego kolektora ssącego i braku przepływomierza w układzie dolotowym. W rocznikach tych zdarza się układ OBD (sonda lambda za katalizatorem), co w przypadku montażu instalacji II generacji zmuszałoby do zastosowania dodatkowego emulatora OBD. Wówczas koszty instalacji II generacji byłyby porównywalne z instalacją IV generacji (wybrane systemy). Sprawność działania i komfort użytkowania instalacji sekwencyjnej są natomiast znacznie lepsze niż systemów wcześniejszych generacji.
Spośród instalacji sekwencyjnych dostępnych na rynku mogę zaproponować np. system AC Stag.

Piątek 2010-03-12

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Do Hondy 1.8 z 1999 r. proponowałbym montaż instalacji IV generacji (sekwencja) mimo aluminiowego kolektora ssącego i braku przepływomierza w układzie dolotowym. W rocznikach tych zdarza się układ OBD (sonda lambda za katalizatorem), co w przypadku montażu instalacji II generacji zmuszałoby do zastosowania dodatkowego emulatora OBD. Wówczas koszty instalacji II generacji byłyby porównywalne z instalacją IV generacji (wybrane systemy). Sprawność działania i komfort użytkowania instalacji sekwencyjnej są natomiast znacznie lepsze niż systemów wcześniejszych generacji.
Spośród instalacji sekwencyjnych dostępnych na rynku mogę zaproponować np. system AC Stag.

Piątek 2010-03-12