Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilnik 1.6 GDI (135 KM) to jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem benzyny wymagająca dedykowanej instalacji LPG. Z informacji do jakich mam dostęp silnik ten opracowało pod kątem zasilania LPG kilku producentów instalacji gazowych.
Wśród oferowanych rozwiązań są tańsze systemy bazujące na instalacjach IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej z dotryskiem benzyny) oraz droższe systemy VI generacji (bezpośredni wtrysk LPG w fazie ciekłej wprost do komór spalania przez wtryskiwacze benzynowe).
Przewagą systemów VI generacji jest to, że silnik w trybie pracy na LPG zużywa wyłącznie paliwo gazowe. W przypadku systemów bazujących na IV generacji jednostka napędowa na LPG zużywa paliwo gazowe i niewielką (zależną od charakteru eksploatacji samochodu) ilość benzyny, która jest niezbędna do chłodzenie i oczyszczania z produktów spalania końcówek wtryskiwaczy benzynowych umieszczonych w komorach spalania. W przypadku VI generacji nie ma takiej potrzeby ponieważ wtryskiwacze benzynowe cały czas pracują, dawkując ciekłe LPG.
Kliknij na wybranego producenta aby dowiedzieć się więcej!
Do tego samochodu pasują instalacje:
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl