Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,7 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Środa 2016-08-24

Jaką instalację LPG wybrać?

Kia Rio (2016), 1.4 DOHC CVVT (109KM)

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Silnik 1.4 DOHC CVVT (109KM) zastosowany w samochodzie Kia Rio (2016) można bez problemu poddać konwersji na zasilanie gazowe. Można w tym celu zastosować praktycznie każdą oferowaną na rynku instalację IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Trzeba jednak pamiętać, że silnik ten wymaga zastosowania lubryfikacji gniazd zaworowych (przy instalacjach IV generacji).

Silnik ten ma także ręcznie regulowane luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (na gazie co około 30 tys. km) kontrolować i ewentualnie korygować.

Środa 2016-08-24

Oliwer Sandowski

Monter KME

Silnik 1.4 DOHC CVVT (109KM) zastosowany w samochodzie Kia Rio (2016) można bez problemu poddać konwersji na zasilanie gazowe. Można w tym celu zastosować praktycznie każdą oferowaną na rynku instalację IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Trzeba jednak pamiętać, że silnik ten wymaga zastosowania lubryfikacji gniazd zaworowych (przy instalacjach IV generacji).

Silnik ten ma także ręcznie regulowane luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (na gazie co około 30 tys. km) kontrolować i ewentualnie korygować.

Środa 2016-08-24

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Silnik 1.4 DOHC CVVT (109KM) zastosowany w samochodzie Kia Rio (2016) można bez problemu poddać konwersji na zasilanie gazowe. Można w tym celu zastosować praktycznie każdą oferowaną na rynku instalację IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Trzeba jednak pamiętać, że silnik ten wymaga zastosowania lubryfikacji gniazd zaworowych (przy instalacjach IV generacji).

Silnik ten ma także ręcznie regulowane luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (na gazie co około 30 tys. km) kontrolować i ewentualnie korygować.

Środa 2016-08-24

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Silnik 1.4 DOHC CVVT (109KM) zastosowany w samochodzie Kia Rio (2016) można bez problemu poddać konwersji na zasilanie gazowe. Można w tym celu zastosować praktycznie każdą oferowaną na rynku instalację IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Trzeba jednak pamiętać, że silnik ten wymaga zastosowania lubryfikacji gniazd zaworowych (przy instalacjach IV generacji).

Silnik ten ma także ręcznie regulowane luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (na gazie co około 30 tys. km) kontrolować i ewentualnie korygować.

Środa 2016-08-24