Uwagi pytającego:
Silnik bez hydraulicznej regulacji luzu zaworowego z bardzo skomplikowaną (wyjmowanie silnika z komory), a przez to kosztowną regulacją tego luzu.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilnik 2.0 16V (140 KM) Renault Laguny można zasilać z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Zastosowanie systemu IV generacji wymaga montażu układu lubryfikacji gniazd zaworowych. System V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Pomimo technicznej możliwości zastosowania obu rodzajów systemów zasilania LPG (IV i V generacja), osobiście raczej skłaniałbym się w stronę wtrysku ciekłego LPG, właśnie z uwagi na kosztowną regulację luzów zaworowych.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl