Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plOba silniki Skody Superb z tego zestawienia to jednostki napędowe z bezpośrednim wtryskiem benzyny, wymagające dedykowanych instalacji gazowych. Według informacji do jakich mam dostęp silnik 2.0 TSI (200 KM) został opracowany pod kątem zasilania LPG przez Landi Renzo, Prinsa i STAGa, a jednostka napędowa 1.8 TSI (160 KM) przez Elpigaz, Landi Renzo, Lovato, Prinsa, STAGa i Vialle.
Wszystkie oferowane systemy do silnika 2.0 TSI bazują na IV generacji instalacji gazowych (sekwencyjny wtrysk LPG w stanie gazowym z dotryskiem benzyny). Oznacza to, że w trybie jazdy na LPG samochód oprócz paliwa gazowego będzie zużywał także niewielką (zależną od charakteru eksploatacji) ilość benzyny.
Systemy do silnika 1.8 TSI bazują na IV generacji instalacji gazowych (Elpigaz, Landi Renzo, Lovato, Prins i STAG). Natomiast Prins i Vialle oferują do tej jednostki napędowej także instalacje tzw. VI generacji, w których LPG w stanie ciekłym jest podawane wprost do komór spalania przez oryginalne wtryskiwacze benzynowe. Silnik zasilany z wykorzystaniem tego typu systemu w trybie jazdy na LPG zużywa wyłącznie paliwo gazowe.
Kliknij na wybranego producenta aby dowiedzieć się więcej!
Do tych samochodów pasują instalacje:
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl