Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plJeśli jest to silnik 1AZ-FE (z pośrednim wtryskiem benzyny) to może być zasilany LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Z uwagi na regulowane ręcznie luzy zaworowe w przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych. System V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Jeśli jest to silnik 1AZ-FSE to mamy do czynienia z jednostką napędową z bezpośrednim wtryskiem benzyny i wymagane jest zastosowanie instalacji dedykowanej. Z informacji do jakich mam dostęp system do tego silnika oferuje tylko firma AC (STAG).
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl