100% osób poleca tę generację
Opinie: 1 4,00
Bardzo dobry 0%
Dobry 100%
Średni 0%
Zły 0%
Bardzo zły 0%
4
Samochód: Rover 25
MG ZR 1.8, chodzi bardzo dobrze. Nie mam zadnych zarzutów, ale jakis taki nie dosyt mam, ze to BRC. Instalacje polecam, tylko uwazajcie na serwisy z brc, a jak juz to pilnujcie i konsultujcie na forum.
Rover - brytyjska marka i producent samochodów produkowanych w latach 1901 - 2005.
Historia marki sięga 1883 r. kiedy w firmie Starley & Sutton Co w Coventry uruchomiono produkcję rowerów. W 1889 roku firma zmieniła nazwę na J. K. Starley & Co. Ltd., a od końca XIX w. funkcjonowała jako Rover Cycle Company.
W 1901 r. firma uruchomiła produkcję pierwszego samochodu, choć na największe sukcesy musiała czekać do lat 50. i 60., których sprawcą okazały się terenowe Land Rovery. W 1967 r. Rover wszedł w struktury Leyland Motor Corporation, który po połączeniu z British Motor Holding przekształcił się w British Leyland.
W 1982 r. British Leyland stworzył spółkę córkę Austin Rover Group, która w latach 80. XX w. produkowała pod marką Rover gamę pojazdów powstałych we współpracy z Hondą.
W 1994 r. British Aerospace sprzedało Grupę Rover (obejmującą marki Rover, Land Rover, Riley, Mini, Triumph oraz Austin-Healey) firmie BMW.
W 2000 r. BMW sprzedało Grupę Rover, Land Rover stał się własnością Forda a pozostałe marki przekazano Phoenix Consortium, która stworzyła firmę MG Rover. BMW zatrzymało prawo do marki Rover. Phoenix Consortium używało jej na mocy udzielonej licencji. W 2005 r. MG Rover na skutek kłopotów finansowych wstrzymał produkcję. Wyposażenie produkcyjne zostało sprzedane chińskiemu koncernowi Nanjing Automobile Group, a inna chińska firma Shanghai Automotive Industry Corporation nabyła, jeszcze przed upadkiem, prawa do produkcji modelu 75.
W 2006 r. markę Rover kupił Ford by w 2008 r., przy okazji sprzedaży Jaguara i Land Rovera, sprzedać ją indyjskiemu koncernowi Tata Motors.
Najczęściej na polskim rynku spotyka się silniki Roverów z okresu współpracy z Hondą. Są to bardzo dobrze pracujące na gazie jednostki napędowe, nie wymagające stosowania lubryfikacji (wyposażone w hydrauliczne kompensatory luzu zaworowego).
Zawory tankowania LPG w wersji przedłużanej mieszczą się pod klapkami (obok wlewów benzyny).
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl