100% osób poleca ten silnik
Opinie: 1 4,00
Bardzo dobry 0%
Dobry 100%
Średni 0%
Zły 0%
Bardzo zły 0%
4
Samochód: Renault Kangoo
Gaz działa bez problemów, natomiast niestety samochód słabej jakości, zwłaszcza elektronika... ale to wiadomo - zwykły blaszak... nie mniej na gazie zrobiłem 50 tys km przez dwa lata i polecam go np do firmy.
Udało się zamontować zbiornik pod samochodem + osłonę - bardzo wygodne!
Renault - francuski producent i marka samochodów osobowych i użytkowych. Jedna z najstarszych firm motoryzacyjnych powstała w 1899 r. z inicjatywy 3 braci Renault (Louisa, Marcela i Fernanda). Po II wojnie światowej firma została znacjonalizowana. Siedziba Grupy Renault znajduje się w Boulogne-Billancourt koło Paryża, gdzie w XIX w. powstawały pierwsze samochody braci Renault. Obecnie w skład Grupy Renault wchodzą spółki zależne Alpine, Automobile Dacia, Renault Samsung Motors i AvtoVAZ (producent Łady). Renault ma także pakiet kontrolny akcji w Nissanie oraz udziały w Daimler AG.
Stosowane we współczesnych samochodach Renault silniki mogą być z powodzeniem poddawane konwersji na zasilanie gazowe, czego dowodem jest są nowe samochody Renault i Dacia zasilane LPG. Powstają one we współpracy z włoską firmą Landi Renzo.
Silniki koncernu są oferowane w wielu wariantach pojemności skokowych i mocy. Są wśród nich zarówno jednostki napędowe wyposażone w hydrauliczne popychacze zaworowe, które po adaptacji na zasilanie gazowe nie wymagają stosowania lubryfikacji jak i silniki z ręczną regulacją luzów zaworowych. Silniki te w przypadku zmiany zasilania na LPG wymagają zastosowania dodatkowej ochrony zaworów (najczęściej w postaci lubryfikacji). Kilka silników z regulowanymi ręcznie luzami zaworowymi stosowanymi w samochodach Renault trafiło pod ich maski w wyniku mariażu z Nissanem.
Renault, podobnie jak inni producenci samochodów, wprowadza także do swoich pojazdów silniki z bezpośrednim wtryskiem benzyny (PureTech i TCe). W przypadku adaptacji na zasilanie LPG wymagają one zastosowania instalacji dedykowanych, które są już oferowane przez producentów instalacji gazowych.
W Renault bez problemu można zamontować wlew LPG pod klapką z wlewu benzyny, co z uwagi na wygodę użytkowania, szczególnie w kontekście samodzielnego tankowania, jest preferowanym przez kierowców rozwiązaniem. W większości przypadków mieści się tam jedynie zawór przedłużany wymagający przy każdym tankowaniu LPG wkręcania przedłużki.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl