100% osób poleca tę generację
Opinie: 3 5,00
Bardzo dobry 100%
Dobry 0%
Średni 0%
Zły 0%
Bardzo zły 0%
5
Samochód: BMW Seria 3
Wszystko w porządku, samochód zmienia paliwo samoczynnie, brak odczuwalnych spadków mocy.
5
Samochód: BMW Seria 3
Po montażu w tym warsztacie o instalacji gazowej wiem tylko podczas tankowania.
5
Samochód: BMW Seria 3
Silnik na gazie chodzi pięknie. Nie dużo pali, brak spadku mocy itp. Należy tylko pamiętać aby nie zakładać najtańszego gazu w szopie u władka bo jeśli chcemy oszczędzać, najpierw musimy trochę pieniędzy zainwestować w porządny gaz i dobrego gazownika
BMW (Bayerische Motoren Werke) - niemiecki koncern motoryzacyjny produkujący pojazdy osobowe pod marką BMW. Za założycieli firmy uważa się Gustava Otto (syna Nikolausa Augusta Otto, wynalazcy silnika 4-suwowego) i Karla Rappa, którzy niezależnie od siebie rozpoczęli działalność w zakresie budowy samolotów i silników lotniczych. Marka istnieje od 1917 r., kiedy firma Karla Rappa zmieniła nazwę na Bayerische Motorenwerke GmbH, a w 1922 r. połączyła się z Bayerische Flugzeugwerke AG (BFW) - spadkobiercą firmy Gustawa Otto, tworząc BMW GmbH. Rok później zaprezentowano pierwszy motocykl BMW R32 z wzdłużnie umieszczonym 2-cylindrowym silnikiem przeciwsobnym (bokser) przenoszącym napęd na tylko koło wałem z przegubami. Rozwiązaniu temu BMW jest wierne do dziś.
Pierwszy samochód firmy BMW pojawił się w 1928 r. w wyniku przejęcia Fabryki Samochodów Eisenach, która produkowała mały pojazd Dixi (na licencji Austina Seven). Rok później pojawił się pierwszy samochód z logo BMW (BMW 3/15 PS DA 2, także na licencji Austina Seven). Pierwszy pojazd zaprojektowany w BMW (BMW 3/20 PS AM1) ujrzał światło dzienne w 1932 r.
Obecnie firma jest jednym z najważniejszych producentów samochodów i motocykli klasy premium. Słynie z tego typu aut o sportowym zacięciu.
Gama silnikowa jest rozległa i obejmuje szereg wariantów mocy i momentu obrotowego, które zadowolą nawet najbardziej wybrednych użytkowników. Większość z oferowanych przez BMW silników to jednostki napędowe znakomicie współpracujące w instalacjami gazowymi i to bez potrzeby stosowania lubryfikacji (mają hydrauliczne popychacze w układach rozrządu i w związku z tym nie wymagają okresowej kontroli luzów zaworowych).
Od 2008 r. w gamie silnikowej BMW zaczęły pojawiać się jednostki napędowe z bezpośrednim wtryskiem benzyny, które z czasem ją zdominowały. Producenci instalacji gazowych nie opracowali dotychczas zbyt wielu silników BMW z bezpośrednim wtryskiem pod kątem zasilania LPG, zatem obecnie najlepszą opcją dla kupujących te samochody z myślą montażu instalacji gazowej pozostają silniki z pośrednim wtryskiem benzyny (do kanałów dolotowych kolektora dolotowego).
W BMW bez problemu można zamontować przedłużany zawór tankowania LPG pod klapką wlewu benzyny wymagający przy każdym tankowaniu wkręcenia przedłużki.
BMW ma prawa do marki Mini.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl