100% osób poleca ten model
Opinie: 6 5,00
Bardzo dobry 100%
Dobry 0%
Średni 0%
Zły 0%
Bardzo zły 0%
5
Samochód: Citroen C5
Silnik bardzo dobrze znosi gaz (1.8). Nie ma najmniejszych problemów. Spalanie zbliżone do 2.0 (około 1 litra różnicy). Dlatego chyba lepiej zdecydować się na dwulitrówkę z uwagi na nieco lepszą dynamikę. Jeśli to jest dla kogoś drugorzędne, to z 1.8 w gazie na pewno będzie zadowolony.
5
Samochód: Citroen C5
Bardzo dobrze, citroen c5 II kombi, 2005r, 2.0 benzyna 140 KM, automat
5
Samochód: Citroen C5
Bardzo dobrze się spisuje jak i również u rodziców, jak możecie zauważyć ja mam Citroën c5 2009 1.8,352 000 km , natomiast
mama: Fiat seicento 1.1 2003 , 390 000 km, tata: Ford Focus 2009 polift 2.0 , 260 000 km
Także podsumowując dobra regulacja i dobry gazownik sprawia że auto się odwdzięczy bezawaryjną jazdą
5
Samochód: Citroen C5
C5 to mój trzeci pojazd zasilany LPG. Instalacja KME Diego, wtryski Hana, przejechane 50tys. km - absolutnie żadnych problemów. Temperatura przełączenia to 30stC. Polecam.
5
Samochód: Citroen C5
Citroen C5 1.8 idealne auto pod LPG. Gaz przelącza się automatycznie (ale to standart) płynnie. Nie mam doświadczenia to moje pierwsze auto na LPG. Nic nie szarpie, płynnie przyspiesza. Największa przyjemność pry dystrybutorze
5
Samochód: Citroen C5
Citroen c5, 2001, 2.0 16v. Silnik bardzo dobrze znosi gaz. Przy dobrze ustawionej mapie, zero problemów.
Citroen - francuska marka samochodów osobowych i dostawczych, produkowanych przez koncern PSA stworzony w 1976 r. przez Peugeota po przejęciu będącego na skraju bankructwa Citroena.
Założycielem firmy Citroen był Andre Gustave Citroen. W 1900 r. w czasie podróży po Polsce (w Głownie) Citroen zapoznał się przekładniami daszkowymi. W 1904 r. Citroen opatentował ten typ przekładni, której symbol pozostaje znakiem firmy do dziś. Późniejsza produkcja kół zębatych o uzębieniu daszkowym i tego typu przekładni była stale rozwijana, a produkty Citroena były wykorzystywane w wielu francuskich samochodach.
Po doświadczeniach w zarządzaniu w firmie produkującej samochody Mors, wizycie w zakładach Forda, Citroen zechciał produkować swój samochód. Nastąpiło to jednak dopiero po I wojnie światowej (w 1919 r.).
Obecnie Citroen oferuje pełną gamę modeli osobowych i dostawczych wyposażonych w wiele źródeł napędu. Stosowane w Citroenach benzynowe jednostki napędowe są tożsame z występującymi w gamie pojazdów Peugeot. Są to silniki bardzo dobrze znoszące zasilanie LPG.
W dużej liczbie, zarówno współczesnych jak i oferowanych we wcześniejszych generacjach pojazdów, silników stosowane są hydrauliczne popychacze, czyli rozwiązanie preferowane przy zasilaniu gazowym.
Mniej więcej w 2006 r. w gamie silnikowej Citroena zaczęły pojawiać się jednostki napędowe z bezpośrednim wtryskiem benzyny, które do zasilania LPG wymagają zastosowania instalacji dedykowanych (w odróżnieniu od powszechnie dostępnych na rynku instalacji uniwersalnych). Silniki te są sukcesywnie opracowywane pod kątem zasilania gazowego przez poszczególnych producentów instalacji LPG i już oferowane w najbardziej popularnych modelach Citroena.
Zawór tankowania LPG - przedłużany (z wkręcaną przedłużką) bez trudu można zmieścić pod klapką wlewu benzyny, czyli zgodnie z panującymi trendami, zapewniającymi wygodne tankowanie paliwa gazowego.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl