100% osób poleca ten model
Opinie: 9 4,67
Bardzo dobry 89%
Dobry 0%
Średni 0%
Zły 11%
Bardzo zły 0%
5
Samochód: Renault Megane
Brak różnicy między gazem i benzyną.
5
Samochód: Renault Megane
tak jak wspomniałem, samochód dobrze zniósł montaż instalacji. Działa dobrze na gazie i nie ma problemu z jazdą: jest płynna i cicha.
5
Samochód: Renault Megane
Sprawuje się bardzo dobrze. Spalanie LPG około 10.5 l/100. Na autostradzie w 5 osób i pełnym bagażnikiem(auto kombi) i prędkość minimum 150 spalanie około 11 l/100. Silnik pracuje równo, nie zauważam różnicy mocy pomiędzy zasilaniem LPG i benzyny.
2
Samochód: Renault Megane
Samochód działa bardzo dobrze na lpg. ( nie licząc niebezpiecznego szarpanina po przejściu na lpg przez 500m) W malopolsce brak serwisu lovato i rozwiązania problemu
5
Samochód: Renault Megane
Nie ma róznicy między pracą na benzynie , zużycie lpg 8-12 litrów na 100km .
5
Samochód: Renault Megane
Bardzo dobry samochód do lpg. Z instalacją lpg nie miałem większym problem. Przez 6 lat użytkowania regularna wymiana filtrów, raz wtryskiwacze i raz reduktor.
5
Samochód: Renault Megane
Renault Megane 3 silnik 1.6 110 km 16V
Na gazie 15 tys bez żadnego problemu. Spalanie gazu 9-10 l
5
Samochód: Renault Megane
Samochód spisuje się bardzo dobrze prowadzi się płynnie i bez żadnych niepokojących zmian . Spalanie w graniach 9-10 litrów lpg .
5
Samochód: Renault Megane
Renault - francuski producent i marka samochodów osobowych i użytkowych. Jedna z najstarszych firm motoryzacyjnych powstała w 1899 r. z inicjatywy 3 braci Renault (Louisa, Marcela i Fernanda). Po II wojnie światowej firma została znacjonalizowana. Siedziba Grupy Renault znajduje się w Boulogne-Billancourt koło Paryża, gdzie w XIX w. powstawały pierwsze samochody braci Renault. Obecnie w skład Grupy Renault wchodzą spółki zależne Alpine, Automobile Dacia, Renault Samsung Motors i AvtoVAZ (producent Łady). Renault ma także pakiet kontrolny akcji w Nissanie oraz udziały w Daimler AG.
Stosowane we współczesnych samochodach Renault silniki mogą być z powodzeniem poddawane konwersji na zasilanie gazowe, czego dowodem jest są nowe samochody Renault i Dacia zasilane LPG. Powstają one we współpracy z włoską firmą Landi Renzo.
Silniki koncernu są oferowane w wielu wariantach pojemności skokowych i mocy. Są wśród nich zarówno jednostki napędowe wyposażone w hydrauliczne popychacze zaworowe, które po adaptacji na zasilanie gazowe nie wymagają stosowania lubryfikacji jak i silniki z ręczną regulacją luzów zaworowych. Silniki te w przypadku zmiany zasilania na LPG wymagają zastosowania dodatkowej ochrony zaworów (najczęściej w postaci lubryfikacji). Kilka silników z regulowanymi ręcznie luzami zaworowymi stosowanymi w samochodach Renault trafiło pod ich maski w wyniku mariażu z Nissanem.
Renault, podobnie jak inni producenci samochodów, wprowadza także do swoich pojazdów silniki z bezpośrednim wtryskiem benzyny (PureTech i TCe). W przypadku adaptacji na zasilanie LPG wymagają one zastosowania instalacji dedykowanych, które są już oferowane przez producentów instalacji gazowych.
W Renault bez problemu można zamontować wlew LPG pod klapką z wlewu benzyny, co z uwagi na wygodę użytkowania, szczególnie w kontekście samodzielnego tankowania, jest preferowanym przez kierowców rozwiązaniem. W większości przypadków mieści się tam jedynie zawór przedłużany wymagający przy każdym tankowaniu LPG wkręcania przedłużki.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl