100% osób poleca ten model
Opinie: 3 5,00
Bardzo dobry 100%
Dobry 0%
Średni 0%
Zły 0%
Bardzo zły 0%
5
Samochód: Volvo V70
Bez żadnych problemów. Zimny czy ciepły zapala bez problemu. Jazda płynna i tak samo dynamiczna jak na benzynie , a oszczędność znacząca.
5
Samochód: Volvo V70
Bardzo szybko i profesjonalnie wykonana. Polecam!Sama usługa została raczej wykonana poprawnie, auto sprawne, jeździ, nie ma żadnych oznak, aby zrobili coś nie tak, więc za to oczywiście plus profesjonalizm i solidne wykonanie
5
Samochód: Volvo V70
Cóż tu dużo pisać, połowa kosztów różnica w jeździe nie zauważalna jak dla mnie to doskonała inwestycja
Volvo - szwedzka marka i producent samochodów z siedzibą w Goteborgu. Nazwa Volvo została zarejestrowana przez firmę SKF - producenta łożysk w 1911 r. jako znak towarowy dla łożysk kulkowych, a firma pod tą nazwą została założona w 1915 r. jako spółka zależna firmy SKF.
W 1924 r. Assar Gabrielsson, kierownik sprzedaży SKF i inżynier Gustav Larson wykształcony w Królewskim Instytucie Technologicznym w Sztokholmie postanowili zbudować samochód, który miał spełniać wymagania związane z użytkowaniem na szwedzkich drogach w surowym, zimnym klimacie.
Firma AB Volvo rozpoczęła działalność 10 sierpnia 1926 r. Pierwszy samochód opuścił bramy zakładów w Hisingen w Goteborgu w 1927 r. Po wprowadzeniu AB Volvo na giełdę w Sztokholmie w 1935 r. SKF sprzedała swoje udziały w firmie.
W 1999 r. część AB Volvo odpowiedzialna za produkcję samochodów osobowych - Volvo Cars została sprzedana firmie Ford Motor Company, a od 2010 r. właścicielem Volvo jest chińska firma Geely Automobile.
Gama jednostek napędowych o zapłonie iskrowym stosowanych w Volvo jest bardzo rozległa. Obejmuje zarówno silniki z pośrednim jak i bezpośrednim wtryskiem benzyny, które są obecne w ofercie od około 2011 r.
Stosowane w Volvo jednostki napędowe z pośrednim wtryskiem benzyny (zarówno stosowane obecnie jak występujące w modelach już nieprodukowanych) mogą być z powodzeniem poddawane konwersji na zasilanie LPG. Trzeba tylko pamiętać, że w zdecydowanej większości przypadków są to silniki z regulowanymi ręcznie luzami zaworowymi wymagającymi okresowej kontroli. W przypadku zasilania LPG wymagana jest dodatkowa ochrona zaworów (np. lubryfikacja).
Zawór tankowania LPG w samochodach Volvo można bez problemu montować pod klapką wlewu benzyny. Są to z reguły zawory przedłużane, które wymagają przy tankowaniu wkręcenia przedłużki.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl