100% osób poleca ten silnik
Opinie: 1 5,00
Bardzo dobry 100%
Dobry 0%
Średni 0%
Zły 0%
Bardzo zły 0%
5
Samochód: BMW Seria 3
Jeździłem już na gazie w tym aucie do momentu kiedy zaczęła szwankować. aż do momentu kiedy już wogole nie chciała się przełączyć na gaz. Lecz po wymianie uszkodzonej na nową instalacje KME Nevo Plus 6, jest nie do porównania. Auto ma kopa, pali mniej. Wogole nie czuć gazu. Nie ma co porównywać starej instalacji do obecnej. Polecam.
BMW (Bayerische Motoren Werke) - niemiecki koncern motoryzacyjny produkujący pojazdy osobowe pod marką BMW. Za założycieli firmy uważa się Gustava Otto (syna Nikolausa Augusta Otto, wynalazcy silnika 4-suwowego) i Karla Rappa, którzy niezależnie od siebie rozpoczęli działalność w zakresie budowy samolotów i silników lotniczych. Marka istnieje od 1917 r., kiedy firma Karla Rappa zmieniła nazwę na Bayerische Motorenwerke GmbH, a w 1922 r. połączyła się z Bayerische Flugzeugwerke AG (BFW) - spadkobiercą firmy Gustawa Otto, tworząc BMW GmbH. Rok później zaprezentowano pierwszy motocykl BMW R32 z wzdłużnie umieszczonym 2-cylindrowym silnikiem przeciwsobnym (bokser) przenoszącym napęd na tylko koło wałem z przegubami. Rozwiązaniu temu BMW jest wierne do dziś.
Pierwszy samochód firmy BMW pojawił się w 1928 r. w wyniku przejęcia Fabryki Samochodów Eisenach, która produkowała mały pojazd Dixi (na licencji Austina Seven). Rok później pojawił się pierwszy samochód z logo BMW (BMW 3/15 PS DA 2, także na licencji Austina Seven). Pierwszy pojazd zaprojektowany w BMW (BMW 3/20 PS AM1) ujrzał światło dzienne w 1932 r.
Obecnie firma jest jednym z najważniejszych producentów samochodów i motocykli klasy premium. Słynie z tego typu aut o sportowym zacięciu.
Gama silnikowa jest rozległa i obejmuje szereg wariantów mocy i momentu obrotowego, które zadowolą nawet najbardziej wybrednych użytkowników. Większość z oferowanych przez BMW silników to jednostki napędowe znakomicie współpracujące w instalacjami gazowymi i to bez potrzeby stosowania lubryfikacji (mają hydrauliczne popychacze w układach rozrządu i w związku z tym nie wymagają okresowej kontroli luzów zaworowych).
Od 2008 r. w gamie silnikowej BMW zaczęły pojawiać się jednostki napędowe z bezpośrednim wtryskiem benzyny, które z czasem ją zdominowały. Producenci instalacji gazowych nie opracowali dotychczas zbyt wielu silników BMW z bezpośrednim wtryskiem pod kątem zasilania LPG, zatem obecnie najlepszą opcją dla kupujących te samochody z myślą montażu instalacji gazowej pozostają silniki z pośrednim wtryskiem benzyny (do kanałów dolotowych kolektora dolotowego).
W BMW bez problemu można zamontować przedłużany zawór tankowania LPG pod klapką wlewu benzyny wymagający przy każdym tankowaniu wkręcenia przedłużki.
BMW ma prawa do marki Mini.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl