75% osób poleca ten silnik
Opinie: 4 4,00
Bardzo dobry 75%
Dobry 0%
Średni 0%
Zły 0%
Bardzo zły 25%
1
Samochód: Opel Astra
Samochód szarpie, duży spadek mocy po przełączeniu na LPG. Co chwilę świeci "check". Na benzynie igiełka a na LPG porażka. Instalacja LOVATO - żałuję. Do przeglądu świecił check, po przeglądzie zgasł check, po powrocie do domu samochód przełącza się na LPG po czym gaśnie samochód, a check znowu świeci. Na benzynie jeździ bez problemów i po chwili gaśnie check. Brak możliwości jazdy na gazie. MASAKRA! jak ktoś wie w czym tkwi problem proszę o kontakt.
5
Samochód: Opel Astra
Podczas eksploatacji nie pojawiły się żadne usterki związanie z tym że stosowane do napędu było LPG. Instalacja STAG, przeglądy robione zgodnie z sygnalizacją sterownika, lubryfikacja stosowana na początku eksploatacji, po podwyżkach zakupu środka mechanik zrezygnował z niej.
5
Samochód: Opel Astra
Zrobiłem prawie 180 tys na tej instalacji i tym autem w 4 lata. Najlepszy wóz na gaz.
Wcześniej był mały volkswagen Lupo i Kia Rio.
Volkswagen w ogóle był zawodny - najzawodnieszy. - ale nie miało to związku z gazem. 200.000 na gazie - aż się rozleciał.
Kia była lepsza - 150.000 km aż rozwaliłem na autostradzie.
Astra - bije na głowę obydwa poprzednie.
5
Samochód: Opel Astra
Tak jak powinno spalanie w normie. Nie czuję różnicy w jeździe na gazie.
Opel – niemiecka firma i marka samochodów osobowych i dostawczych produkowanych w 10 fabrykach w Europie, także w Polsce (w Gliwicach i Tychach). Założona 21 stycznia 1862 r. przez Adama Opla w Rüsselsheim. Od 2017 r. właścicielem Opla jest francuski koncern Groupe PSA - drugi co do wielkości producent samochodów w Europie. Firma od wielu lat ma w ofercie samochody zasilane paliwami gazowymi (LPG i CNG). Obecnie w wersjach zasilanych LPG dostępna jest większość modeli Opla (Adam, Corsa, Astra sedan, Mokka X, Crossland i Zafira). Gazowe odmiany powstają w Centrum Konwersji w Rüsselsheim z wykorzystaniem układów zasilania Landi Renzo i zbiorników LPG (STAKO) pochodzących z fabryki Worthington Cylinders w Słupsku. Siostrzaną marką Opla jest brytyjski Vauxhall.
Stosowane w Oplu silniki benzynowe, zarówno wolnossące jak i doładowane z uwagi na dużą rozpiętość parametrów z pewnością zadowolą większość potencjalnych użytkowników. Stanowią również doskonałą bazę do adaptacji na zasilanie LPG. W większości z nich nie jest wymagana dodatkowa ochrona zaworów, np. w postaci lubryfikacji, ponieważ są one wyposażone w hydrauliczne popychacze zaworowe. Nieliczne jednostki napędowe z regulowanymi ręcznie luzami zaworowymi po zastosowaniu lubryfikacji lub dotrysku benzyny i prewencyjnej okresowej kontroli wartości tych luzów także bardzo dobrze spisują się na LPG.
Zamontowanie zaworu tankowania pod klapką wlewu benzyny jest jak najbardziej możliwe, co ucieszy wielu potencjalnych użytkowników Opli zasilanych LPG.
Najnowsze silniki Opla rodziny SIDI Ecotec wyposażone w bezpośredni wtrysk benzyny są także sukcesywnie opracowywane pod kątem zasilania LPG przez poszczególnych producentów instalacji gazowych, co potwierdza dużą popularność niemieckiej marki na rynku pojazdów.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl