100% osób poleca ten silnik
Opinie: 1 5,00
Bardzo dobry 100%
Dobry 0%
Średni 0%
Zły 0%
Bardzo zły 0%
5
Samochód: Subaru Outback
Jak wyżej, czyli bardzo dobrze. Przejechałem ok. 70 tys.km Subaru outback H6. Do 108 tys. km nie było konieczności regulacja zaworów. Co dalej , to nie wiem, bo auto sprzedałem. W tym czasie padł sterownik po gwarancji no i chyba trochę zaczęły puszczać wtryskiwacze. Czasem trzeba było pokręcić, żeby zapalił po kilkudniowym postoju. Tak poza tym O.K.
Subaru - japońska marka samochodów, a od 2017 także nazwa firmy, która jest ich producentem.
W 1917 r. Chikuhei Nakajima zarejestrował firmę, która w 1931 r. przekształciła się w Nakajima Aircraft Company i w okresie II wojny światowej stała się jedną z największych japońskich wytwórni samolotów. Po jej zakończeniu władze okupacyjne podzieliły firmę na niezależne podmioty. W 1953 r. za zgodą USA i ONZ sześć zakładów połączono tworząc koncern Fuji Heavy Industries. Od początku zakładano, że firma zajmie się także produkcją samochodów, co nastąpiło w 1955 r. kiedy powstał pierwszy pojazd marki Subaru. W 1971 r. pojawił się pierwszy model tej marki z napędem na wszystkie koła.
Od 2017 r. koncern Fuji Heavy Industries produkujący m.in. samochody Subaru zmienił nazwę na Subaru Corporation. Mniejszościowym udziałowcem Subaru jest Toyota.
Współcześnie produkowane Subaru to pojazdy o sportowym zacięciu słynące z napędu na 4 koła i stosowania silników z przeciwsobnym układzie konstrukcyjnym (bokserów). Silniki samochodów Subaru są z reguły wyposażone w pośredni wtrysk benzyny, który umożliwia ich adaptację na zasilanie LPG z wykorzystaniem najbardziej popularnych na rynku uniwersalnych instalacji sekwencyjnych. Regulowane ręcznie luzy zaworowe wymagają okresowej kontroli ich wartości oraz w przypadku zasilania LPG wymuszają konieczność stosowania dodatkowej ochrony zaworów (np. lubryfikacji).
Od 2011 r. sukcesywnie do oferty silnikowej wprowadzane są jednostki napędowe z bezpośrednim wtryskiem benzyny, które do adaptacji na zasilanie LPG wymagają zastosowania instalacji dedykowanych. Niestety dotychczas żaden z producentów instalacji LPG nie opracował tych silników pod kątem zasilania gazowego.
Zawory tankowania LPG można w samochodach Subaru montować pod klapką wlewu benzyny, co chwalą sobie kierowcy z uwagi na wygodę użytkowania.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl