Grupa Volkswagena już niemal definitywnie pożegnała silniki z pośrednim wtryskiem paliwa. Na rynku amerykańskim odwrót w kierunku TSI nastąpił jednak nieco później, dzięki czemu widoczna tu Jetta otrzymała klasyczną „sekwencję” LPG.
fot. gazeo.plJetta to nieszczególnie widowiskowy samochód, ale ten konkretny egzemplarz z pewnością wpada w okoKiedy 6. generacja Jetty debiutowała w Europie, pod maską znalazły się (pomijając owiane ostatnio złą sławą silniki Diesla) wyłącznie jednostki typu TSI – z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem benzyny. Na rynek amerykański przygotowano jednak odmiany 2- i 2,5-litrowe typu MPI, których konwersja na zasilanie gazowe jest prostsza, tańsza i przynosi większe oszczędności, bo nie trzeba posiłkować się dotryskami benzyny w celu ochrony wtryskiwaczy umieszczonych wprost w komorach spalania. O ile da się zdobyć egzemplarz Jetty z takim silnikiem...
Do przeczytania pozostało: 55% tekstu
Wybrane treści na gazeo.pl, tak jak ten artykuł, są dostępne dla zarejestrowanych Czytelników, którzy wykupili dostęp.
Gazeo.pl to sprawdzone informacje, porady, testy, relacje z targów i bogate kompendium wiedzy o LPG.
Planujesz montaż instalacji LPG? Poznaj dokładnie producentów, najnowsze rozwiązania techniczne i dostępne na rynku instalacje. Zobacz co warto zamontować.
Masz instalację? Lubisz wiedzieć? Bądź na bieżąco z nowościami, przepisami i poradami.
Gazeo.pl - konkretnie o autogazie!
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl