REKLAMA
LPG
05.01.2015

KME stuknęła setka

Łódzki producent instalacji LPG, firma KME, reorganizuje i buduje ogólnopolską sieć warsztatów autoryzowanych. W nowy rok wchodzi z listą, na której jest już ponad sto warsztatów współpracujących.
REKLAMA
fot. KMELogo KME

Rok 2015, KME wita z listą 105 warsztatów, które podjęły współpracę tworząc jednolitą sieć. Najwięcej warsztatów jest w centralnej Polsce: w Łódzkiem, Mazowieckiem i Wielkopolskiem (powyżej dziesięciu). Najsłabiej KME reprezentowane jest w Podkarpackiem czy Podlaskiem. Dlatego też trwają intensywne prace nad pozyskaniem kolejnych warsztatów. Najważniejsze bowiem dla firmy jest to, aby kierowca niezależnie od tego, gdzie jest, mógł skorzystać z pomocy mechaników polecanych przez KME. Warto wspomnieć, że grono warsztatów, które zasilają listę partnerskich warsztatów firmy KME, dobierane jest według kryterium wiedzy i fachowości. Zanim warsztatowi zostanie zaproponowana współpraca, przedstawiciele producenta sprawdzają zakład w swoich rankingach i szukają dostępnych w sieci opinii. Ważnym elementem potwierdzającym pośrednio znajomość praktyczną produktów KME jest także liczba montowanych systemów NEVO.

Nie tyle tworzymy, co przebudowujemy i rozwijamy sieć warsztatów KME. Jesteśmy marką z wieloletnią tradycją, współtworzoną przez inżynierów-fachowców z branży. Chcemy zgodnie z wymogami rynku zaoferować profesjonalną obsługę i znakomitą jakość wymagającym najwyższych standardów klientom.  Zapewnienie bezpieczeństwa, pewności i zadowolenia z oferowanych przez nasze warsztaty usług jest celem nadrzędnym dla każdego w grupie KME.

Jakub Kaźmierczak, koordynator ds. rozwoju sieci warsztatów

Plan budowy sieci KME zakłada do końca 2015 roku udział 200 warsztatów, które na stałe współpracować będą z firmą. KME nie naciska na to, by za wszelką cenę stać się wyłącznym partnerem warsztatu. - Nie tędy droga - mówią przedstawiciele KME. - Nie chcemy ograniczać wolności warsztatów. Chcemy, aby współpraca z nami była długoterminowa i opierała się na partnerskich stosunkach.

Istotne są dla mnie dwie sprawy: dobry produkt, z którym nie będzie miał problemu mój klient, a więc i ja, oraz mocne wsparcie techniczne. Najlepiej bezpośredni kontakt z technikami i programistami. W razie problemu nie jestem wtedy sam. O klienta walczę ja i producent instalacji. Codzienna współpraca to także warunki gwarancji i sposoby jej realizacji. Ważne, bym czuł, że producent postępuje ze mną uczciwie. To właśnie dlatego od ponad ośmiu lat współpracuję z KME.

Cackowski Marek Elektromechanika, Papowo Toruńskie




Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

KME
źródło: KME



gazeo.pl 2007-2016 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.