Rozwiążę Twój problem z eksploatacją LPG



Pierwszy samochód został wybrany. Abym mógł wytypować najlepszy do LPG wybierz kolejny. Możesz wybrać do 3 samochodów.

Archiwum odpowiedzi

Pytanie o eksploatację instalacji.
21.02.2017

Chrysler Sebring (1998), 2.5 V6 (166KM)

instalacja: Lovato
reduktor: Lovato
wtryskiwacze: Lovato

Pytanie:

Dlaczego po miesięcznej naprawie komputera, zwykła instalacja gazowa przestała działać? Na benzynie silnik pracuje poprawne, natomiast po przełączeniu na gaz strzela do filtra powietrza, przerywa, zwalnia obroty, przestaje pracować. Aby uruchomić silnik (skrzynia automatyczna) muszę wcisnąć hamulec i wrzucić parking, co wyklucza bezpieczną jazdę. Czy istnieje możliwość jej naprawy, czy musi się zmienić całą na nową - koszt założenia nowej około 2500 zł?

Praktyk:
"Strzały" i przerywana praca silnika na gazie są najczęściej spowodowane usterkami w układzie... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
10.02.2017

BMW Seria 5 (1997), M54B30 L6 3.0 231km (171kW)

instalacja: STAG

Pytanie:

Witam
Mam BMW e39 z 2002 r. (3.0 231 KM).

Teraz mam reduktor Magic jet III ale się skończył (niestabilne ciśnienie i brak mocy przy "bucie w podłodze". Chcę wymienić na nowy ale się waham jaki wybrać. Mam na oku KME Twin i KMN Gold GT tylko nie wiem jaki wybrać.

Zastanawiam czy KME Gold będzie wystarczający i czy nie braknie mu mocy przy większym obciążeniu.

Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź.

Praktyk:
Teoretycznie oba wymienione reduktory powinny sprostać wymaganiom silnika 3.0 w BMW. Osobiście... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
07.02.2017

Peugeot 206 (2002), 1.6 109 KM (80 kW) CC 110

instalacja: BRC
reduktor: BRC
wtryskiwacze: BRC

Pytanie:

Witam,

Chciałbym do auta zainstalować instalację BRC. Obawiam się, czy przebieg 236 tys. km nie będzie generował problemów dla silnika. W zeszłym roku wymieniałem uszczelkę pod głowicą i komplet uszczelniaczy zaworowych. Proszę o opinię specjalisty o montażu instalacji do tego auta z takim przebiegiem?

Pozdrawiam
Mateusz Cybulski

Praktyk:
Przebieg samochodu nie ma większego znaczenia. Jeśli jednostka napędowa jest w dobrym stanie technicznym... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
06.02.2017

Seat Altea (2007), 1.6 102 KM (75 kW)

instalacja: STAG
reduktor: Tomasetto
wtryskiwacze: AC

Pytanie:

Witam, Mam problem z pierwszym przełączeniem na LPG. Jeśli auto stoi na parkingu i nagrzeje się to pierwsze przełączenie jest bezproblemowe. Natomiast podczas jazdy zwłaszcza z dużą prędkością gdy reduktor i listwa są chłodzone powietrzem, przy pierwszym przełączeniu następuje szarpnięcie, a jeśli auto jest na luzie silnik gaśnie, co może być przyczyną i jak ją wyeliminować?
Praktyk:
W takich przypadkach często wystarczy nieznacznie podnieść temperaturę przełączenia na LPG. pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
02.02.2017

Fiat Punto (2010), 1.4 75 KM (57kW)

instalacja: BRC

Pytanie:

Witam,

Mam następujący problem. Podczas jazdy instalacja BRC przełącza się na benzynę na w połowie pełnym zbiorniku gazu. Dioda zmienia się na czerwoną pod nią świeci się jedna zielona dioda i zaczyna pikać sygnał dźwiękowy. Przewody i świece były wymienione 15 tys. km temu. Filtry gazu wymienione zostały 12 tys. km temu. Jaka może być przyczyna takiej sytuacji. Dodam, że przebywam za granicą i zależy mi chociaż na doraźnym naprawieniu usterki. Czy macie Państwo serwis we Wrocławiu?

Praktyk:
Powodem takiego zachowania instalacji prawdopodobnie jest usterka czujnika ciśnienia gazu i niestety... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
28.01.2017

Renault Clio (2014), 1.2 16V 75 1.1 74 KM (54 kW)

instalacja: BRC
reduktor: BRC
wtryskiwacze: BRC

Pytanie:

Witam

Chciałbym się dowiedzieć gdzie powinny być umiejscowione wtryski gazu i dlaczego tam a nie gdzie indziej.

Ponieważ w jednym aucie mam wtryski gazu blisko wtrysków benzyny, a w innym można powiedzieć, że na wysokości chłodnicy.

Pozdrawiam
Michał

Praktyk:
Montaż dyszy wtryskiwaczy w kolektorze dolotowym zaleca się wykonywać w miarę możliwości jak... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
26.01.2017

Honda Civic (2012), 1.8 i-VTEC 142 KM (104 kW)

instalacja: STAG

Pytanie:

Witam,

Proszę o radę w następującej sprawie. Samochód Honda Civic IX z 2012, 1.8, 142 KM. Od czasu założenia instalacji LPG ponad rok temu, silnik zaczął brać olej. W pierwszym roku eksploatacji był fabryczny 0W20, przez kolejne dwa lata serwis zalewał Shell Helix 5W30 AM-L. W czwartym roku użytkowania wymieniłem na AMSOIL 0W30. Przez te lata silnik nie brał oleju, tzn. nie musiałem dolewać pomiędzy wymianami, tj. co rok, co ok. 20 tyś. km. Po założeniu instalacji pod koniec 2015 r. muszę sprawdzać poziom oleju i co parę tys. km konieczne są dolewki. Wiosną 2016 wymieniłem olej ponownie na Shell Helix 5W30 co nie zmieniło sytuacji. Dolewki po niecałym roku i przebiegu w tym czasie około 17 tys. km wyniosą około 3 litrów czyli ponad 170 ml na 1000 km.

Silnik pracuje dobrze, choć na benzynie jest ciut bardziej wzorowo. Nie kopci. Przebieg 91 tys. km. Zawory były regulowane po założeniu instalacji przy przebiegu 70 tys. km. Instalacja była zakładana w warsztacie mającym bardzo dobre opinie.

Zamierzam zmienić olej na bardziej "gęsty" czyli 5W40 lub 0W40. Czy to coś da ? Jaka może być przyczyna, że silnik zaczął brać olej ? Czy coś popsuli podczas montażu instalacji ?

Praktyk:
Zwiększone zużycie oleju podczas eksploatacji auta na gazie wynika z braku zjawiska zmywania filmu... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
20.01.2017

Volkswagen Golf (2004), Variant 1.6 102 KM (75 kW)

instalacja: Lovato
reduktor: Lovato
wtryskiwacze: Lovato

Pytanie:

Dzień dobry,

Moja instalacja Lovato Smart ma około 3 miesięcy. Mam taki problem, że podbija (falują) sobie obroty na biegu jałowym ale tylko w przypadku wytracania prędkości. Przykładowo jadę sobie 60 km/h, dojeżdżam do świateł z rzucam na luz i w tym momencie podbija sobie obroty do 1000, spada na 700 i tak 2 razy i się uspokaja i jest już normalnie obroty nie falują i tak za każdym razem po wytracaniu prędkości podbije sobie 2 razy i się uspokaja i jest normalnie. Na benzynie nie występuje takie zjawisko

Praktyk:
Takie zachowanie świadczy o konieczności dokładnej regulacji instalacji przeprowadzonej podczas... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
16.01.2017

Honda CR-V (2015), 2.0 2WD 155 KM (114 kW)

instalacja: BRC
reduktor: BRC
wtryskiwacze: Hana

Pytanie:

Posiadam Hondę CRV 2015 r., silnik 2.0 benzyna. Mieszkam w Niemczech w Dortmundzie. Proszę o podpowiedź jaką instalację wybrać.

Dziękuję

Praktyk:
Nie wiem jakie marki instalacji są oferowane w Niemczech. W Polsce oferowane są m.in.: AGIS, BRC,... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
12.01.2017

Toyota Yaris (1999), 1.0 L3 68 KM (50 kW)

instalacja: AC
reduktor: Tomasetto
wtryskiwacze: AC

Pytanie:

Wypalają się zawory bez lubry i przy dojeżdżaniu do skrzyżowania obroty spadają i prawie gaśnie. Setka gazownikow poległa. Na benzynie pracuje perfekcyjnie.

Praktyk:
Silniki Toyoty 1.0 VVT-i mają regulowane luzy zaworowe i podczas eksploatacji na gazie wskazane jest... pełna odpowiedź




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.