Rozwiążę Twój problem z eksploatacją LPG



Pierwszy samochód został wybrany. Abym mógł wytypować najlepszy do LPG wybierz kolejny. Możesz wybrać do 3 samochodów.

Archiwum odpowiedzi

Pytanie o eksploatację instalacji.
26.04.2017

Renault Scénic (2008), 2.0 16V 135 KM (99 kW)


Pytanie:

Dzień dobry,

Czy Renault Scenic z roku 2008, silnik 2.0, 136 KM, kod silnika F4R770 nadaje się do założenia LPG? Jeżeli nie ma przeciwskazań to jaką instalację by Pan polecał? Jakie komponenty?.

Pozdrawiam

Praktyk:
Silnik 2.0 16V 135 KM (99 kW) samochodu Renault Scénic (2008) nie jest zbyt wymagającą pod kątem... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
26.04.2017

Ford Mondeo (2002), 2.5 V6 170 KM (125 kW)


Pytanie:

Dzień dobry. Z mojego zbiornika gazu nie chce wypływać gaz. Po wykręceniu elektrozaworu z wielozaworu i odkręceniu zaworu ręcznego, nie następuje wypływ gazu. Również poluzowanie (lekkie wykręcenie) korpusu zaworu ręcznego nie powoduje ucieczki gazu po jego gwincie (nie śmiałem wykręcić go całkowicie). Gdzie nastąpiło zapchanie i jak teraz postępować? Jak usunąć gaz ze zbiornika, żeby odkręcić wielozawór?

Pozdrawiam,

Bogdan Kuberacki

Praktyk:
Myślę, że należy z taką usterką należy udać się do warsztatu LPG. pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
20.04.2017

Opel Meriva (2008), 1.6 105 KM (77 kW)


Pytanie:

Dzień dobry,

Przymierzam się do zakupu Opla Merivy 1.6 twinport ecotec 105 KM z rocznika 2008 - 2009, kod silnika prawdopodobnie Z16XEP. Czy ten silnik się nadaje do zagazowania? Czy zmienna długość dolotu nie stanowi jakiejś przeszkody? Jeśli tak czy muszą być inne dodatki typu lubryfikacja?

Pozdrawiam

Roman

Praktyk:
Silnik 1.6 105 KM (77 kW) samochodu Opel Meriva (2008) może być z powodzeniem dostosowany do zasilania... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
17.04.2017

Mazda 5 (2009), 2.3


Pytanie:

Witam,

Chce kupić auto do 30 000 zł i padło na Mazdę 5 2,3 rok 2009. Czy jest to dobry samochód do gazu. Jeżeli nie to może który silnik Mazdy pasuje do gazu lub może całkiem inna propozycja auta np. S-max jest lepsza?

Praktyk:
Silnik ten może być poddany konwersji na zasilanie LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
12.04.2017

Peugeot 406 (2000), 3.0 V6 2.9 191 KM (140 kW)

instalacja: AG Centrum
reduktor: KME

Pytanie:

Mam przejechane około 50 tys. km na instalacji z wtryskiwaczami Barracuda. Przy przełączaniu na LPG (temperatura 40ºC) zaczyna szarpać, a nawet gaśnie. Filtry wymienione. Czy czyszczenie preparatem do zbiornika (np. Special Gas Additive) jest celowe?

Praktyk:
Czyszczenie instalacji LPG za pomocą preparatów aplikowanych do zbiornika bardzo często przynosi... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
06.04.2017

Renault Laguna (1999), 1.8 16V 120 KM (88 kW)

instalacja: D. T. GAS System
wtryskiwacze: Omvl

Pytanie:

Mam problem ze sterownikiem dt gas system ma zbyt mocny pobór prądu i rozładowuje akumulator przy kilkudniowym postoju auta, a na dodatek pali pierwszą cewkę na listwie.

Praktyk:
Powodem takich objawów może być uszkodzony sterownik LPG. pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
31.03.2017

Kia Sorento (2008), 3.3 V6 241 KM (177 kW)


Pytanie:

Dobry wieczór,

Jaki największy zbiornik zewnętrzny (podwieszany) zmieści się do tego modelu, jakie wtryskiwacze i reduktor zastosować?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Praktyk:
Zbiornik jaki zmieści się w miejscu koła zapasowego to 92/720. Możliwe jednak, że będzie... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
29.03.2017

Volkswagen Polo (2009), 1.4 16V 80 KM (59 kW)

instalacja: Prins

Pytanie:

Witam,

Kupuję VW Polo 1.4 z instalacja PRINS, muszę zalegalizować zbiornik w kole. Gdzie mogę wykonać w Warszawie badanie i ile to może to wynieść?

Ppozdrawiam
Albert

Praktyk:
Spis wszystkich zakładów zajmujących się badaniami zbiorników znajduje się na stronie... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
29.03.2017

Fiat Stilo (2002), 1.6 16V 103 KM (76 kW)

instalacja: STAG

Pytanie:

Przełączanie się bez powodu benzyna-LPG.

Praktyk:
Usterka wymaga z pewnością wizyty w warsztacie, który po podłączeniu odpowiedniego programu... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
21.03.2017

Citroën C5 (2006), 1.8 16V 1.7 125 KM (92 kW)

instalacja: BRC
reduktor: BRC
wtryskiwacze: BRC

Pytanie:

Dzień dobry,

Proszę o podpowiedź/poradę w kwestii oto takiej - w samochodzie na wolnych obrotach (światła, korek) nagle gwałtownie wzrastają obroty, falują w górę i w dół, niejednokrotnie do całkowitego zgaśnięcia. Pojawia się wówczas błąd "Eng man system faulty". Nieraz po tym silnik wchodzi w jakiś tryb awaryjny i obroty ograniczone są do ok.1.800. Po zgaszeniu silnika zazwyczaj praca tryb awaryjny zanika ale błąd pozostaje.
W samochodzie zrobiono przegląd instalacji gazowej z wymianą filtra gazu, wyczyszczono przepustnicę i wymieniono elektrozawór zmiennych faz rozrządu. Płyn w układzie chłodzenia jest optymalny. Ale zaobserwowałem niedogrzewanie silnika. Temperatura płynu po 20 km osiąga 50 procent optimum.

Praktyk:
Zmiany prędkości obrotowej silnika na biegu jałowym, a następnie ograniczenie mocy sinika najczęściej... pełna odpowiedź




gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.