REKLAMA
 

Rozwiążę Twój problem z eksploatacją LPG



Pierwszy samochód został wybrany. Abym mógł wytypować najlepszy do LPG wybierz kolejny. Możesz wybrać do 3 samochodów.

Archiwum odpowiedzi

Pytanie o eksploatację instalacji.
10.02.2018

Audi A6 (2001), 2.4 V6 165 KM (121 kW)

instalacja: Tartarini
reduktor: Tartarini
wtryskiwacze: Tartarini

Pytanie:

Witam,

Mam problem z instalacją gazową Tartarini, auto kupione w DE i tu tez zakładana była instalacja w 2014r w serwisie Audi.
Auto podczas jazdy nie przełącza się na gaz, a właściwie raz się włącza a raz nie, kupiłem go zaledwie wczoraj i sprzedawca twierdzi, że do tej pory wszystko było ok.

Oznaczenie:

  • Tartarini EVO 01
  • Steuergerat - 67R015784
  • Verdampfer - 67R010110
  • Einspritzung - 67R010285
  • Filter - 67R010616
  • Sicherheitsvorrichtung - 67R013018
  • Tank - 67R0102

Proszę o pomoc, poradę, co może być nie tak z instalacją?

Pozdrawiam - Dariusz G

Praktyk:
Najprościej będzie udać się do warsztatu zajmującego się instalacjami gazowymi i przeprowadzić... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
31.01.2018

Dacia Duster (2017), 1,6 4x2 115 KM

instalacja: Landi Renzo

Pytanie:

Witam posiadam Dacie Duster 1,6 sce 115KM z 2017 roku z fabryczna instalacją gazu Landi Renzo. Moje pytanie to: czy jest to IV czy V generacja i ile jest w tej instalacji filtrów do wymiany?? Gdzie te filtry mogą sie znajdować?? Z góry dzieki za podpowiedź:)

Praktyk:
W samochodzie Dacia Duster (2017) z silnikiem 1,6 115 KM jest zastosowana instalacja IV generacji... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
26.01.2018

Opel Astra (2011), GTC 1.4 Turbo 140 KM (103 kW)

instalacja: STAG

Pytanie:

Jak zabezpieczyć gniazda zaworowe przed wypalaniem się?

Praktyk:
W silniku 1.4 Turbo 140 KM (103 kW) zastosowanym w samochodzie Opel Astra (2011), GTC problem z... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
26.01.2018

Mitsubishi Colt (2009), 1.3 95 KM (70 kW)

instalacja: 4GAS
reduktor: Zavoli
wtryskiwacze: Matrix

Pytanie:

Witam

Moje problemy z gazem zaczęły się od tego, że po przejechaniu 450 km zatankowałem 26 litrów gazu.
Po czym co jakiś czas rozłączało mi gaz. Po jakimś czasie instalacja się nie przełączała. Po prostu na przełączniku świeciła się tylko czerwona dioda od benzyny. Pojechałem do jednego gazownika, przetrzymał auto tydzień i stwierdził że padł komputer od gazu, następnemu u którego byłem udało mu się owy komputer naprawić, lecz po odbiorze już zaczęły się problemy, ponieważ rozłączało mi gaz i załączało od nowa. W międzyczasie zacząłem sprawdzać instalację i połączenia. Okazało się, że miałem spalony przekaźnik rozłączający LPG od PB. Jednak problemy powróciły rozłączanie i przełączanie. Były takie dwie sytuacje, że w momencie przełączania przy załączeniu przedniego elektrozaworu wszystko znikło. Aż padło całkowicie. Świeci się tylko czerwona dioda od benzyny na centralce LPG. Przy okazji zauważyłem znaczny ubytek benzyny. Jadąc na LPG zużywa mi tyle benzyny co jadąc na PB. Proszę o podpowiedź co mogło się zepsuć i jak działa ten przekaźnik NC (może to coś w tym obrębie)

Instalacja E-g@s Sly Iniection, wtryskiwacze Matrix reszta egas, przebieg 190 tys. km.

Praktyk:
Niestety trudno po opisie powiedzieć gdzie szukać uszkodzenia. Biorąc pod uwagę że problemy... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
26.01.2018

Citroën C5 (2005), 2.0 16V 140 KM (103 kW)

instalacja: Zavoli
reduktor: Zavoli
wtryskiwacze: Zavoli

Pytanie:

Witam

Auto z kompletną instalacją Zavoli, na której przejechano 120 tys. km. Wymienione filtry i zestaw naprawczy wtryskiwaczy ponieważ jeden z nich przepuszczał gaz. Problem polega na gaśnięciu auta na niskich obrotach, przy hamowaniu, podjeżdżaniu na światłach itd. Poza tym auto chodzi na gazie bardzo dobrze, spala 11 l w cyklu mieszanym. Na benzynie problem z gaśnięciem nie występuje. Gaz został wyregulowany co nieco jakby zmniejszyło częstotliwość gaśnięcia. Sytuacja wygląda nietypowo ponieważ kontrolki na ułamek sekundy przed zgaśnięciem sygnalizują jakby przełączenie na benzynę, wszystkie kontrolki migaja, po czym gaśnie. Odpala bez problemu i tak do kolejnego razu średnio raz, 2 razy dziennie przy 60 km dziennie z czego po mieście około 15 km. Podmieniłem komputer na iny Zavoli Alisei - to samo. Napięcie na + jest cały czas.

Proszę o radę co sprawdzać.

Praktyk:
W tych silnikach bardzo często powodem takiego zachowania jest zabrudzona przepustnica. Proponuję... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
24.01.2018

Renault Laguna (2012), Grandtour 2.0 16V 140 KM (103 kW)

instalacja: BRC
reduktor: BRC

Pytanie:

Mam problem z odpalaniem zimnego silnika, jak jest ciepły pali bez problemu. Poza tym silnik pracuje bez żadnych problemów.

Praktyk:
Powodów takiego zachowania może być wiele od usterki układu benzynowego począwszy, przez... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
18.01.2018

Opel Astra (1999), 1.8 16V 115 KM (85 kW)

instalacja: Tamona

Pytanie:

Dzień dobry

Jestem mieszkańcem Łodzi. Czy są w stanie pomóc Państwo w namierzeniu serwisu w Łodzi bądź okolicach, który byłby w stanie podjąć się serwisu instalacji Tamona Gas?

Z góry dziękuję za pomoc

Pozdrawiam
Bartek Przybylak

Praktyk:
Raczej będzie ciężko coś znaleźć w Polsce. To litewska firma, która z tego co pamiętam... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
14.01.2018

Renault Scénic (2009), 1.4 130 KM (96 kW) TCe 130

instalacja: LPGTECH

Pytanie:

Czy do RENAULT SCENIC LPG-TECH to dobra instalacja i jakie wtryskiwacz i reduktor zastosować .

Praktyk:
LPGTECH to polski producent bardzo dobrej jakości instalacji gazowych. Instalacja tej firmy z pewnością... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
13.01.2018

Opel Astra (2013), 1.4 Turbo 120 KM (88 kW)

instalacja: BRC
reduktor: BRC
wtryskiwacze: BRC

Pytanie:

Witam

Problem wygląda następująco, w samochodzie podczas przyspieszania w okolicach 3500 obrotów pojawia się pikanie i następuje przełączenie na benzynę. Auto było już kilkukrotnie regulowane. Problem dalej występuje.

Praktyk:
Powodem takiego zachowania może być niewystarczające ciśnienie gazu, spowodowane np. zabrudzeniem... pełna odpowiedź
Pytanie o eksploatację instalacji.
13.01.2018

Mazda 6 (2005), 1.8L MZR Sport 120 KM (88 kW)

instalacja: JTG

Pytanie:

Witam,

Mam auto pb + lpg od ponad 2 lat i tak od kilku miesięcy zauważyłem, że spalanie benzyny w stosunku do wcześniejszych miesięcy wzrosło. Kiedyś jak zatankowałem 50 zł benzyny to spokojnie starczało na kwartał, a teraz starcza to na około miesiąc. Czym to może być spowodowane to podwyższone spalanie benzyny razem z lpg?

Praktyk:
Powodów takiego zjawiska może być wiele. Najprostszy - benzyna zdrożała i za 50 zł tankujemy... pełna odpowiedź




gazeo.pl 2007-2018 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.