REKLAMA
21.02.2013

QGAZ - marka dla niezależnych

Firma Orlen Gaz wprowadza na rynek nową markę – QGAZ. Jest to program brandingu niezrzeszonych w żadnej sieci stacji LPG, które współpracują z Orlen Gaz na zasadzie wyłączności. Charakterystyczny logotyp zacznie pojawiać się w lipcu, a otrzyma go 30 obiektów w całej Polsce. Zgłoszenia chętnych będą przyjmowane do 29 marca 2013 r.
REKLAMA
Namalujemy CI QGAZ - logofot. Orlen GazLogo konkursu "Namalujemy Ci QGAZ", będącego wstępem do programu brandingu QGAZ

Stacje niezrzeszone nie zawsze budzą zaufanie ze względu na brak wizerunkowego powiązania z jakąkolwiek znaną marką. Anonimowość nie wywołuje zaś skojarzeń z wysoką jakością, nawet jeżeli dostawy paliw pochodzą z pewnego, sprawdzonego źródła. Aby dać kierowcom pewność, że nawet na stacjach niekoncernowych tankują autogaz o odpowiednich parametrach, zapewniający silnikowi bezpieczną i wydajną pracę, powołano do życia markę QGAZ.

Aby ubiegać się o branding (widoczny na wiacie, pylonie, zbiornikach, dystrybutorach i odzieży pracowników), należy zgłosić swój udział w konkursie „Namalujemy Ci QGAZ”. 30 stacji, które w okresie kwiecień-czerwiec 2013 zbiorą najwięcej punktów za zakupy LPG z Orlen Gaz, zostanie wyróżnionych znakiem czerwonego Q, zdaniem firmy Orlen Gaz symbolizującym „jakość, wiarygodnego i pewnego dostawcę gazu, sprawdzone procedury, bezpieczeństwo, ale także wsparcie techniczne”. Uczestnictwo z akcji brandingu zapewnia również uczestnictwo w akcjach promocyjnych i opiekę specjalistów ds. sprzedaży.




Newsletter


  • 7 tys. czytelników
  • Auta na LPG
  • Testy i relacje wideo
  • Nowości i porady

Robert Markowski
źródło: Orlen Gaz



gazeo.pl 2007-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.