Odp: SAAB 9-5, 2.3 LPT 170KM
Panowie, proszę o spokój, opanujcie emocje i skupcie się na temacie
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum gazeo.pl → - AC (STAG) → SAAB 9-5, 2.3 LPT 170KM
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Panowie, proszę o spokój, opanujcie emocje i skupcie się na temacie
powiedzialbym mu na czym to wszystko polega, i w ktorych red to co napisal nastepuje a w ktorych podniesienie cisnienia na wyjsciu daje znaczne poprawy przy wot, jednak nie ma sensu karmic wiedza goscia ktory nie potrafi zrobic z niej uzytku dla innych.
Wtrącę tutaj swoje 3 grosze
Jak się ma spadek z 1.0 na 0.6, to po podniesieniu na 1.5 ma się spadek z 1.5 na 1.1.
Skraca to czasy wtrysku w całym zakresie, na WOT dokładnie jak napisałeś - umożliwia osiągnięcie znamionowych osiągów.
W idlu może się zacząć telepać na jakichś mega wolnych wtryskach, dlatego przy zwiększaniu ciśnienia trzeba to sprawdzić już empirycznie, zawsze można nieco obniżyć i znaleźć punkt w którym działa w razie problemów z wolnymi obrotami.
Autor ma Magic Jety ktore mimo swoich wad, szybkie są, więc moze śmiało ciśnienie podnieść.
Ja mam fi6, reduktor inny, mocniejszy, ale stabilny jak uran, nie żelazo
Wydajność reduktora to jedno, ale nie przesadzajmy - autor ma tylko 170KM.
Odnośnie semperitów - też mam semperity 0.2 bar i jest to wartość NIE ciśnienia a podciśnienia, czyli nie to co możemy do węża dmuchać tylko jak mocno możemy z niego ssać, czyli przeciwny wektor.
Z sebastianem się zgodzę w kwestii że elektronika powinna robić jak najmniej.
Reduktor powinien być stabilny, ciśnieniowo i temperaturowo, podobnie jak wtryskiwacze.
Niestety żyjemy na ziemi i mamy do czynienia z gównem, nie sprzętem i trzeba sobie jakoś z tym radzić, albo wymianą na droższy/lepszy albo postarać się wyrzeźbić coś z tego co mamy, co i tak rzeźbą w gównie pozostanie, ale może przynajmniej zacznie działać
Co do instalacji butli - tak jak pisaliście na wcześniejszych stronach.
Mam pytanie, jaki jest w/g Was bezpieczny przerost na cut off?
Kyokushin napisał że jest to rzeźbienie w gównie i zgadzam się z tym, coś jednak z waszą pomocą z tego gówna wyrzeźbię i może będzie można jakoś tym jeździć. Daj Boże pojeździć na tym 2 lata i do żyda....
A żeby była jasność - nie mam na myśli konkretnie Twojej instalacji, ale ogólnie sprzęt do LPG jaki jest na rynku, w większości to jest delikatnie mówiąc kupa, słaba stabilność, oszukane parametry i później ja, ty, instalatorzy muszą z tego lepić.
programowe zbijanie przerostów na cut-off (bo mam KME 3G) co chwila miało co robić.
A jak działa to programowe zabijanie cut-offa (tzn co się wtedy fizycznie dzieje)?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum gazeo.pl → - AC (STAG) → SAAB 9-5, 2.3 LPT 170KM
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc