26

Odp: SAAB 9-5, 2.3 LPT 170KM

Panowie, proszę o spokój, opanujcie emocje i skupcie się na temacie

27

Odp: SAAB 9-5, 2.3 LPT 170KM

powiedzialbym mu na czym to wszystko polega, i w ktorych red to co napisal nastepuje a w ktorych podniesienie cisnienia na wyjsciu daje znaczne poprawy przy wot, jednak nie ma sensu karmic wiedza goscia ktory nie potrafi zrobic z niej uzytku dla innych.

Wtrącę tutaj swoje 3 grosze big_smile

Jak się ma spadek z 1.0 na 0.6, to po podniesieniu na 1.5 ma się spadek z 1.5 na 1.1.

Skraca to czasy wtrysku w całym zakresie, na WOT dokładnie jak napisałeś - umożliwia osiągnięcie znamionowych osiągów.
W idlu może się zacząć telepać na jakichś mega wolnych wtryskach, dlatego przy zwiększaniu ciśnienia trzeba to sprawdzić już empirycznie, zawsze można nieco obniżyć i znaleźć punkt w którym działa w razie problemów z wolnymi obrotami.

Autor ma Magic Jety ktore mimo swoich wad, szybkie są, więc moze śmiało ciśnienie podnieść.

28

Odp: SAAB 9-5, 2.3 LPT 170KM

Ja mam fi6, reduktor inny, mocniejszy, ale stabilny jak uran, nie żelazo wink
Wydajność reduktora to jedno, ale nie przesadzajmy - autor ma tylko 170KM.

Odnośnie semperitów - też mam semperity 0.2 bar i jest to wartość NIE ciśnienia a podciśnienia, czyli nie to co możemy do węża dmuchać tylko jak mocno możemy z niego ssać, czyli przeciwny wektor.

Z sebastianem się zgodzę w kwestii że elektronika powinna robić jak najmniej.
Reduktor powinien być stabilny, ciśnieniowo i temperaturowo, podobnie jak wtryskiwacze.
Niestety żyjemy na ziemi i mamy do czynienia z gównem, nie sprzętem i trzeba sobie jakoś z tym radzić, albo wymianą na droższy/lepszy albo postarać się wyrzeźbić coś z tego co mamy, co i tak rzeźbą w gównie pozostanie, ale może przynajmniej zacznie działać hmm

Co do instalacji butli - tak jak pisaliście na wcześniejszych stronach.

Mam pytanie, jaki jest w/g Was bezpieczny przerost na cut off?

29

Odp: SAAB 9-5, 2.3 LPT 170KM

kicker napisał/a:


Kyokushin napisał że jest to rzeźbienie w gównie i zgadzam się z tym, coś jednak z waszą pomocą z tego gówna wyrzeźbię i może będzie można jakoś tym jeździć. Daj Boże pojeździć na tym 2 lata i do żyda....

A żeby była jasność smile - nie mam na myśli konkretnie Twojej instalacji, ale ogólnie sprzęt do LPG jaki jest na rynku, w większości to jest delikatnie mówiąc kupa, słaba stabilność, oszukane parametry i później ja, ty, instalatorzy muszą z tego lepić.

30

Odp: SAAB 9-5, 2.3 LPT 170KM

kacper28 napisał/a:

programowe zbijanie przerostów na cut-off (bo mam KME 3G) co chwila miało co robić.

A jak działa to programowe zabijanie cut-offa (tzn co się wtedy fizycznie dzieje)?