51

Odp: SAAB 9-5, 2.3 LPT 170KM

przy zmianie rozmiaru dysz zmienia sie też model - czyli trzeba robić mapę lpg.
przy zmianie ciśnienia nie trzeba.

Na moje oko to spadki ciśnienia powinny być kompensowane przez korekty ciśnieniowe.
Na zasadzie jest spadek - czasy się wydłużają.

Jeżeli więc, rozwierciłeś dysze, zmniejszyłeś ciśnienie, czasy masz niby prawidłowe, ale nie zmodelowałeś na nowo, to będzie źle.

Odnośnie sondy - sonda powinna być cały czas bogata - czyli jak jedziesz na WOT to płaski wykres w bogatym zakresie (prawie max zakresu).

52

Odp: SAAB 9-5, 2.3 LPT 170KM

caniggia napisał/a:

kyo, koryguje, ale mu robi czasy po 32ms... za duzy spadek, z 1,4 na 0.7, sajgon.

Aaa to spoko, to by się zgadzało.
Miałem taki spadek na Silverze, ale tam czasy jechały na ~19ms i właściwie auto jeździło normalnie, ale spadek 0.7 to techniczna kupa już.

53

Odp: SAAB 9-5, 2.3 LPT 170KM

Jeżeli masz dobre zasilanie, butlę do jazdy do przodu (wykluczamy błędy montażowe), to właściwie spadki ciśnienia o tym świadczą.

Czytam sobie dane Twojego reduktora, niby jest do 250KM a masz 170KM  :???:

Pytanie więc grzmi "czy Zavoli Zeta S to taka sama kupa jak KME Silver?".