Odp: Jakie wtryski do LPG STAG 300 Premium VW Touareg 3.2 V6
Silnik, jeśli pogoniony, jest zwłaszcza w tak ciężkiej budzie paliwożerny. Touarega z VR6 robiliśmy tylko w wersji 3.6l 280KM, co wymusza znacząco inne podejście, ale wiele kwestii pozostaje wspólnych: podstawą jest prawidłowe wykonanie systemu podawania gazu z uwzględnieniem dolotu o zróżnicowanych długościach kanałów ssących. Hana 2000 - jak najbardziej tak. Stag 300 Premium - moim zdaniem niekoniecznie warto płacić za niego, lepiej założyć 300-6 ISA2 - korekcje paliwowe mogą dość mocno fluktuować, co czyni Premium nie do końca przydatnym.
Co do reduktora AC R-01 typ 250 - testowaliśmy go na 250-konnym silniku z Żuka, termika i stabilność ciśnienia były bez zarzutu, ale późniejsze testy nie były tak różowe i rekomendując ten reduktor, liczyłbym się ze stykową termiką w warunkach niskich temperatur powietrza zimą, i jednoczesnego ostrego butowania pedału gazu. Ładnie w tym samym (tylko poprzecznym) silniku sprawdził się reduktor Magic III BIG, użyty w audi A3 quattro. Poniżej kilka fotek kolektora i reduktora: