26

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

@Sebastianie, pisałeś może na forum dla profesjonalistów?

27

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

Drogi Sebastianie a gdzie przewiercałeś się i wkręciłeś dysze ??????

Dzisiaj robiłem taki silniczek w Seacie Toledo 2,3 V5 AGZ i chodzi jak laleczka.

28

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

Trafna uwaga  tongue

29

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

ARG-BRC napisał/a:

Drogi Sebastianie a gdzie przewiercałeś się i wkręciłeś dysze ??????

Dzisiaj robiłem taki silniczek w Seacie Toledo 2,3 V5 AGZ i chodzi jak laleczka.

Kolektor jest jakby dwudzielny - wkrecałem się w taki jakby "plaster", w którym również tkwią wtryski Pb - przy samej głowicy. Dokładniej nie opowiem, bo już nie pamiętam, w każdym razie bardzo blisko wtrysków Pb, jak zwykle.

30

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

Może i dobre najważniejsze zachować dobry kąt wtrysku i jak to w STAGU bywa dobrać dobrą średnicę dysz bo  inaczej wtryski sobie nie poradzą wink

31

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

No widzisz w BRC tego typu kombinacji nie ma. Wystarczą dobre wtryski. Skończyła się doba mikserów i dobierania odpowiednich oczek, sekwencja BRC to czysta przyjemność .

32

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

lysy777 z czym sie nie chcesz zgodzić , bo chyba z tym że Landi Renzo tak jak BRC nie stosuje dysz o różnych średnicach ??? Osobiście lubię montować obie firmy bo na nich się wychowałem smile

33

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

Drogi oktanie proponuje ci wejsc na strony producentów wtryskiwaczy i poczytać bo większość z nich pisze o konieczności zmiany średnicy dysz.
A po co się to robi ?? Dlaczego ?? Odpowiedź sama się nasuwa .......

34

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

W BRC i Landi Renzo producenci wykazali się odpowiednimi wtryskiwaczami. Natomiast wiekszość firm opiera się na dyszach bo inaczej sobie nie radzą z dobrym spalaniem LPG

35

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

ARG-BRC napisał/a:

Drogi oktanie proponuje ci wejsc na strony producentów wtryskiwaczy i poczytać bo większość z nich pisze o konieczności zmiany średnicy dysz.
A po co się to robi ?? Dlaczego ?? Odpowiedź sama się nasuwa .......


Tak, nasuwa się. M.T.M. s.r.o. (BRC) zakłada, że gaz montuje notoryczny debil, więc w obawie żeby ów debil nic nie spieprzył, konstruuje wtryskiwacze o różnych wydatkach, co de facto polega na zastosowaniu różnych kalibrowanych przekrojów wylotu lotnego LPG (inaczej mówiąc - dysz). Krótko mówiąc - zabieg kalibracji dysz wykonuje producent, czego zasadniczo nie krytykuję, wskazując jedynie, że trzy sorty to za mało - dlatego tak często na BRC samochodom zapalają się checki (nie dotyczy Plug&Drive, gdzie moga być przez sterownik LPG automatycznie kasowane, żeby nie wkur.wiały użytkownika)

36

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

ARG-BRC napisał/a:

W BRC i Landi Renzo producenci wykazali się odpowiednimi wtryskiwaczami. [size=6]Natomiast wiekszość firm opiera się na dyszach bo inaczej sobie nie radzą z dobrym spalaniem LPG[/size]


Boszsz... co za bzdura.
Teraz, skoro to napisałeś - rozwiń prosze tą myśl, żeby wszyscy przeczytali, na czym opiera się ta teza. Chcę konkretnie wiedzieć, dlaczego jakieś firmy produkujące wtryskiwacze ratują się (bo tak jak rozumiem należy to nazwać) dyszami, bo rzekomo (niby dlaczego) miałyby sobe nie radzić z dobrym spalaniem LPG?  :shock:

Większego bełkotu nie słyszałem dawno.

37

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

Drogi Sebastianie bełkot to chyba ty masz zamiar tu uprawiać.
Jeśli twierdzisz że BRC ustawia przekrój dyszy wtryskiwacza to się grubo mylisz bo nigdy nie miałeś ich rozebranych w ręku (a co za tym idzie nie znasz ich budowy). A wracajac do dysz na których podpierają się wspomniane wcześniej wtryskiwacze. Dobór średnicy dyszy ma bardzo duże znaczenie oraz to jak jest wykonany w niej odwiert (zasada prosta - w jednym aucie dławisz przelot gazu w drugim nie. Ciekawe czemu ?) . Co za tym idzie przecież sam wiesz tylko udajesz że wszystko jest OK. Taki z Ciebie fachowiec od tuningu ??!!??

Zamontuj największa dysze w silniku 1.1 i wtedy pogadamy jak to jest ze spalaniem i czemu wtryski sobie nie radzą . Nie będę sie wiecej rozpisywał na ten temat bo chyba jak ktoś zrozumie i zna się na rzeczy to dobrze wie o co chodzi .