76

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

Ojojoj i Sebastian będzie zły wink

77

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

mariusz_2050 odrobiłeś widzę lekcje tak trzymaj .

Ogólnie wydaje mi się że Sebastian i tak dołoży dwa grosze - czekamy

78

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

Panowie, bardzo proszę o opanowanie emocji, przejdźmy lepiej do merytorycznych zagadnień problemu.
pozdrawiam

79

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

mariusz_2050 napisał/a:

Rozumiem, ze zapętlenie wtrysków to dla Ciebie otwarcie benzynówek w 100%. Wystepuje tam takie zjawisko ale autko w takiej sytuacji jadąc na gazie nie podpiera sie benzyną tylko zaczyna szarpać i wierz mi, że program Plug&Drive, którym również można programowac SQ24 potrafi wybrnąć z takiej sytuacji. Pozd....


Jasne, że potrafi. Ponieważ nie istnieje inna możliwość - przepina na benzynę. Drugą możliwością jest zapętlenie wtrysków LPG, co na 97% kończy się, jak mówisz - szarpaniem, spowodowanym różną wydajnością (w sensie masy molowej) wtrysków LPG i Pb na pełnym otwarciu. Poszukiwanie punktu w jakim udałoby się spowodować wyrównanie dawek zapętlonego wtrysku Pb i LPG jest szaleństwem - LPG zbyt mocno zmienia własności fizyczne w funkcji temperatury, no i rzeczą oczywistą jest, że ciśnienie fazy lotnej też nie jest stałe.

Co do wadliwie działających Stagów - oczywiście, racja. Nie ma instalacji, której odpowiednio zidiociały montazysta nie byłby w stanie spieprzyć.
Pomijając jednak sytuacje złego montażu - istnieje cały szereg sytuacji i konfiguracji sterowania silnikiem, w jakich BRC polegnie, a stag pójdzie. To wszystko, co mam do powiedzienia w temacie. To nie jest zaciekłe tępienie BRC, tylko stwierdzanie faktów, a zaciekłego tępienia dorobił się nie system BRC, tylko pewien zaślepiony jego montazysta, który usiłuje wbrew rzeczywistości udowodnić że BRC jest najlepszy - "przerywa ciąże i krawaty wiąże"  big_smile

Co do kabelka o jakim padła tutaj mowa - przyznaj, że P&D posiada funkcję automatycznego kasowania błędów po komunikacji z OBDII... To czy ją włączymy czy nie - to tylko wola montazysty...

80

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

mariusz_2050 napisał/a:

SQ24 przerzuca na benzynę tylko wtedy, kiedy spada delta poniżej wartości ustawionej lub kiedy wtryski gazowe jak to piszesz zapetlaja się. W tym saabie to nie nastepuje. Zapętlają sie wtryski benzynowe, fura zaczyna szarpać i nie jedzie.


A powiesz mi dlaczego?
Ano dlatego, że sygnał ciągłego otwarcia wtrysków benzyny oznacza w praktyce, że sterownik LPG nie mogąc ustalić czasu otwarcia, dokonuje jedną z dwóch rzeczy: albo wtryski LPG zamyka całkowicie, albo całkowicie otwiera. Całkowite otwarcie zaś wtrysków LPG, choć parę postów wczesniej temu przeczyłeś - wywołuje w BRC reakcję w postaci podparcia się benzyną (domyslnie zapętlenie oznacza niewydolnośc zasilania gazem). Stąd szarpanie - ciągłe otwarcie wtrysków LPG to przylanie gazem, przepięcie na benzynę to chwilowe dostarczenie mieszanki fabrycznie dobranej, aż do kolejnego wpięcia wtrysków LPG, które na dzień dobry się zapętleją i cykl się powtarza.

Oczekuję wytknięcia błędu w powyższym...

mariusz_2050 napisał/a:

Na benzyne nie przerzuci bo ciśnienie pasuje i otwarcie wtrysków równiez.


Właśnie otwarcie nie. Są otwarte non stop, więc co może wymyślić sterownik LPG? NIC. Z wyjątkiem powielenia takiej sytuacji, która z kolei wywołuje, jak piszę wyżej, przerzucenie na benzynę celem chwilowego odciążenia zasilania LPG.

mariusz_2050 napisał/a:

Powiem Tobie szczerze, że nie wiem co mój brachol wymyslił (on często sie nie chwali swoimi patentami, którym poświęca sporo czasu) ale gość pojechał. Przeciez inaczej musiałby zdemontować instalacje a tak sie nie stało. Pzdr.
P.S.
Wydaje mi się, ze lysy777 chce zostac twoim menadżerem :wink:


Niewiele mógł wymyślić. Mógł tylko dobrze zgrać wydajność zapętlonych wtrysków LPG i Pb, żeby nie szarpało. Przyjdzie chłód i saab wróci - na 100%. Gęstość i prężność par gazu zmienia się w zbyt szerokim zakresie.

81

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

mariusz_2050 - olej ich, ważne że nasze furki chodzą .

Niedługo Panowie będą wysyłać swoje instalacje do samodzielnego montażu, a następnie zarobią parę złotych na lewych homologacjach.(tak jak juz to robią na alegro)
Powodzenia  lol

82

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

Panowie, nie "drapcie" się między sobą...wróćcie do tematu.

83

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

@Lysy777, to jest moim zdaniem poważne oskarżenie.Chyba?, czy widziałeś?

84

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

lysy777 - ty widziałeś aukcje hehehehe

Stary idz do okulisty i naucz sie wymyślać inne głupoty.

Po pierwsze to nie mam konta na alegro - ojjjj rozbawiłeś mnie.

Niezły bełkot uprawiasz .

Ale wybaczam ci bo pewnie wymyślisz jeszcze coś lepszego. lol

85

Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM

oktanie - a dla mnie temat  jest prosty Sebastian gdzieś popełnił babola klient powinien do niego wrócić i odebrać autko jak będzie zrobione i po temacie.