Odp: szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM
Ojojoj i Sebastian będzie zły
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Forum gazeo.pl → - AC (STAG) → szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Ojojoj i Sebastian będzie zły
mariusz_2050 odrobiłeś widzę lekcje tak trzymaj .
Ogólnie wydaje mi się że Sebastian i tak dołoży dwa grosze - czekamy
Panowie, bardzo proszę o opanowanie emocji, przejdźmy lepiej do merytorycznych zagadnień problemu.
pozdrawiam
Rozumiem, ze zapętlenie wtrysków to dla Ciebie otwarcie benzynówek w 100%. Wystepuje tam takie zjawisko ale autko w takiej sytuacji jadąc na gazie nie podpiera sie benzyną tylko zaczyna szarpać i wierz mi, że program Plug&Drive, którym również można programowac SQ24 potrafi wybrnąć z takiej sytuacji. Pozd....
Jasne, że potrafi. Ponieważ nie istnieje inna możliwość - przepina na benzynę. Drugą możliwością jest zapętlenie wtrysków LPG, co na 97% kończy się, jak mówisz - szarpaniem, spowodowanym różną wydajnością (w sensie masy molowej) wtrysków LPG i Pb na pełnym otwarciu. Poszukiwanie punktu w jakim udałoby się spowodować wyrównanie dawek zapętlonego wtrysku Pb i LPG jest szaleństwem - LPG zbyt mocno zmienia własności fizyczne w funkcji temperatury, no i rzeczą oczywistą jest, że ciśnienie fazy lotnej też nie jest stałe.
Co do wadliwie działających Stagów - oczywiście, racja. Nie ma instalacji, której odpowiednio zidiociały montazysta nie byłby w stanie spieprzyć.
Pomijając jednak sytuacje złego montażu - istnieje cały szereg sytuacji i konfiguracji sterowania silnikiem, w jakich BRC polegnie, a stag pójdzie. To wszystko, co mam do powiedzienia w temacie. To nie jest zaciekłe tępienie BRC, tylko stwierdzanie faktów, a zaciekłego tępienia dorobił się nie system BRC, tylko pewien zaślepiony jego montazysta, który usiłuje wbrew rzeczywistości udowodnić że BRC jest najlepszy - "przerywa ciąże i krawaty wiąże"
Co do kabelka o jakim padła tutaj mowa - przyznaj, że P&D posiada funkcję automatycznego kasowania błędów po komunikacji z OBDII... To czy ją włączymy czy nie - to tylko wola montazysty...
SQ24 przerzuca na benzynę tylko wtedy, kiedy spada delta poniżej wartości ustawionej lub kiedy wtryski gazowe jak to piszesz zapetlaja się. W tym saabie to nie nastepuje. Zapętlają sie wtryski benzynowe, fura zaczyna szarpać i nie jedzie.
A powiesz mi dlaczego?
Ano dlatego, że sygnał ciągłego otwarcia wtrysków benzyny oznacza w praktyce, że sterownik LPG nie mogąc ustalić czasu otwarcia, dokonuje jedną z dwóch rzeczy: albo wtryski LPG zamyka całkowicie, albo całkowicie otwiera. Całkowite otwarcie zaś wtrysków LPG, choć parę postów wczesniej temu przeczyłeś - wywołuje w BRC reakcję w postaci podparcia się benzyną (domyslnie zapętlenie oznacza niewydolnośc zasilania gazem). Stąd szarpanie - ciągłe otwarcie wtrysków LPG to przylanie gazem, przepięcie na benzynę to chwilowe dostarczenie mieszanki fabrycznie dobranej, aż do kolejnego wpięcia wtrysków LPG, które na dzień dobry się zapętleją i cykl się powtarza.
Oczekuję wytknięcia błędu w powyższym...
Na benzyne nie przerzuci bo ciśnienie pasuje i otwarcie wtrysków równiez.
Właśnie otwarcie nie. Są otwarte non stop, więc co może wymyślić sterownik LPG? NIC. Z wyjątkiem powielenia takiej sytuacji, która z kolei wywołuje, jak piszę wyżej, przerzucenie na benzynę celem chwilowego odciążenia zasilania LPG.
Powiem Tobie szczerze, że nie wiem co mój brachol wymyslił (on często sie nie chwali swoimi patentami, którym poświęca sporo czasu) ale gość pojechał. Przeciez inaczej musiałby zdemontować instalacje a tak sie nie stało. Pzdr.
P.S.
Wydaje mi się, ze lysy777 chce zostac twoim menadżerem :wink:
Niewiele mógł wymyślić. Mógł tylko dobrze zgrać wydajność zapętlonych wtrysków LPG i Pb, żeby nie szarpało. Przyjdzie chłód i saab wróci - na 100%. Gęstość i prężność par gazu zmienia się w zbyt szerokim zakresie.
mariusz_2050 - olej ich, ważne że nasze furki chodzą .
Niedługo Panowie będą wysyłać swoje instalacje do samodzielnego montażu, a następnie zarobią parę złotych na lewych homologacjach.(tak jak juz to robią na alegro)
Powodzenia
Panowie, nie "drapcie" się między sobą...wróćcie do tematu.
@Lysy777, to jest moim zdaniem poważne oskarżenie.Chyba?, czy widziałeś?
lysy777 - ty widziałeś aukcje hehehehe
Stary idz do okulisty i naucz sie wymyślać inne głupoty.
Po pierwsze to nie mam konta na alegro - ojjjj rozbawiłeś mnie.
Niezły bełkot uprawiasz .
Ale wybaczam ci bo pewnie wymyślisz jeszcze coś lepszego.
oktanie - a dla mnie temat jest prosty Sebastian gdzieś popełnił babola klient powinien do niego wrócić i odebrać autko jak będzie zrobione i po temacie.
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum gazeo.pl → - AC (STAG) → szarpanie silnikiem VW V5 2.3 150KM
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc