Marka samochodowych instalacji gazowych Landirenzo jest powszechnie kojarzona z pojazdami nowymi ale trzeba przyznać, że znakomicie radzi sobie także na rynku wtórnym, korzystając z doświadczeń OEM. Pisaliśmy o współpracy Landi Renzo z wieloma markami samochodów w cyklu Jakość OEM na rynku wtórnym, które omawiały współpracę ze Skodą, Dacią i Toyotą.
Wśród pojazdów używanych instalacje Landirenzo są także bardzo znane i uchodzą za produkt klasy premium pośród powszechnie oferowanych uniwersalnych zestawów montażowych samochodowych instalacji IV generacji (sekwencyjne wtryski gazu w fazie lotnej).
Sterownik samochodowej instalacji gazowej zbiera sygnały pochodzące z poddanej konwersji na zasilanie LPG jednostki napędowej i przetwarza je taki sposób, by wyznaczyć odpowiednią dawkę LPG (w postaci czasu otarcia wtryskiwaczy) dla konkretnych warunków w jakich aktualnie pracuje silnik.
Dodatkowo, w celu zapewnienia dodatkowej ochrony zaworów, sterownik LPG może także sterować pracą wtryskiwaczy benzynowych, realizując odpowiednią dla danej jednostki napędowej strategię dotrysku benzyny w czasie pracy silnika na LPG.
Sterownik samochodowych instalacji gazowych Landirenzo Omegas Evo jest wyposażony w specjalne algorytmy, które pozwalają na bezproblemowe zasilanie LPG każdego pojazdu, także używanego.
Żadnego problemu nie stanowi konwersja na zasilanie autogazem jednostek napędowych wyposażonych w układy zmiennego wzniosu zaworów w połączeniu ze zmiennymi fazami rozrządu, czy np. silników rodziny Valvematic w samochodach Toyota czy też jednostek z układem Valvetronic stosowanych w pojazdach marki BMW, Citroen czy Peugeot.
Silniki doładowane mechanicznie czy też wyposażone w doładowanie za pomocą turbosprężarki nie stanowią wyzwania dla sterownika Landirenzo Omegas Evo, także w przypadku połączenia turbodoładowania ze zmiennym wzniosem zaworów, co jest powszechnie stosowanym rozwiązaniem np. w silnikach Multiair stosowanych w pojazdach FCA (Fiat, Alfa Romeo). System Multiair pozwala na tworzenie dowolnych profili otwierania i zamykania zaworów w silniku, dzięki czemu nie jest konieczne stosowanie przepustnicy.
Reduktor w gazowym układzie zasilania ma za zadanie zamienić stan skupienia LPG zgromadzonego w zbiorniku z ciekłego na gazowy w ilości niezbędnej do zasilania poddanej adaptacji na LPG jednostki napędowej. Jego zadaniem jest także utrzymanie ciśnienia gazu na zadanym (niezbędnym do zasilania gazowego konkretnego silnika) poziomie.
Reduktory Landirenzo znakomicie spełniają wymienione wymagania, a ponadto są bardzo stabilne temperaturowo i ciśnieniowo. Mają także niewielkie wymiary zewnętrzne, co jest niezwykle istotne przy montażu w ciasnych komorach silnikowych współczesnych samochodów.
LI02 – jednostopniowy reduktor do silników o mocach do 149 KM,
Przykładem znakomitej wydajności reduktorów Landi Renzo jest zasilanie LPG silnika Pentastar 3.6, który jest wykorzystywany w samochodach Grupy FCA. Jednostka ta z powodzeniem jest zasilana z jednego reduktora LI10 Magg.
Listwy wtryskowe LPG dawkują przygotowane w reduktorze LPG w stanie gazowym do kanałów dolotowych silników dostosowanych do zasilania autogazem. Od precyzji ich działania (czasu otwarcia i realizacji poleceń sterownika LPG w postaci precyzyjnego dawkowania LPG) zależy prawidłowa praca silnika dostosowanego do zasilania autogazem oraz osiąganie przez jednostkę napędową pełni parametrów przy zachowaniu zużycia LPG na możliwie najniższym poziomie.
Listwy wtryskowe LPG stanowią zatem jeden z najważniejszych, jeśli nie najważniejszy element samochodowej instalacji gazowej.
Marka Landirenzo oferuje szeroką paletę wtryskiwaczy LPG do wielu zastosowań, zarówno pod kątem rodzaju silnika dostosowanego do zasilania LPG jak i jego parametrów. Wtryskiwacze LPG dobiera się pod kątem mocy przypadającej na jeden cylinder.
Oferowane przez firmę Landi Renzo listwy wtryskowe LPG charakteryzują się niewrażliwością na zanieczyszczenia mogące pojawiać się w LPG, są bardzo ciche i wytrzymałe. Średnie przebiegi listew wtryskowych Landirenzo wynoszą powyżej 100 tys. km.
Na bazie wymienionych komponentów można budować zestawy montażowe instalacji IV generacji (sekwencyjne wtryski LPG w fazie lotnej) do szerokiego spektrum najpopularniejszych jednostek napędowych występujących na polskim rynku. Ceny zestawów są skalkulowane na takim poziomie, by zapewnić ich dostępność dla przeciętnego użytkownika.
Wszystkie zestawy montażowe samochodowych instalacji LPG na bazie sterownika Omegas Evo są objęte 2-letnim okresem ochrony gwarancyjnej ograniczonym limitem przebiegu do 100 tys. km.
Zobacz stronę producenta:
LandiRenzowczytywanie wyników...
Cena: 8.50 zł
Cena: 95.00 zł
Cena: 75.00 zł
Cena: 90.00 zł
Cena: 63.00 zł
Cena: 291.40 zł
Cena: 26.00 zł
Cena: 2.95 zł
Cena: 1.80 zł
Cena: 22.39 zł
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl