Przede wszystkim zastosowano nowy jednostopniowy reduktor-parownik LI10, którego wydajność pozwala na zasilanie silników o mocach do 150 kW (204 KM). Dotychczas był on montowany wyłącznie w systemach zasilania gazowego, które firma Landi Renzo dostarczała na rynki OEM. Pomiary parametrów wykorzystywanych w procesie obliczania dawki paliwa gazowego są wykonywane za pomocą jednego zintegrowanego czujnika, mierzącego podciśnienie w układzie dolotowym oraz wartości ciśnienia i temperatury gazu odparowanego.
Elementem wykonawczym w nowym Omegasie jest listwa wtryskowa i-Plus - produkt firmy AEB, która także należy do Landi Renzo. Nowy jest również sterownik, którego obudowa jest mniejsza niż w przypadku klasycznego Omegasa i bliźniaczo podobna do sterownika stosowanego w systemie Lovato Smart, który debiutował na polskim rynku podczas targów LPG & CNG Show w 2010 r.
Omegas Evo jest obsługiwany przez ten sam program, który obecnie jest wykorzystywany w standardowym systemie Omegas. Idea wprowadzenia wersji Evo do oferty Landi Renzo jest taka, jak w przypadku marki Lovato. Omegas Evo w Landi Renzo będzie stanowił odpowiednik Smarta w Lovato, czyli prostszą wersję Omegasa dla silników 4-cylindrowych. Dostępny dotychczas Omegas pozostanie „flagowym” produktem Landi Renzo, który zostanie uzupełniony o możliwość podłączenia do układu OBD.
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl