Jak nie było Kii na gaz, to nie było żadnej, za to teraz Koreańczycy „zalali” rynek trzema modelami jednocześnie (a w nieodległych planach jest jeszcze Venga). I dobrze! W odróżnieniu jednak od Rio i cee'da, które dedykowane układy LPG marki BRC otrzymują już w Polsce, Picanto przyjeżdża z fabryki w koreańskim Seosan już z zamontowanym systemem zasilania autogazem. To sprawia, że gwarancji na instalację udziela bezpośrednio producent auta i jest ona przyznawana na takich samych warunkach, jak ta na resztę samochodu (7 lat z limitem do 150 tys. km).
Silnik Picanto LPG ma trzy cylindry, pojemność 1 litra i moc 67 KM, a opcja zasilania gazowego (ostatecznie jest to jednak sekwencyjny wtrysk w fazie lotnej), wyceniona na 4500 zł, dostępna jest do wersji wyposażenia M i L. Kosztują one, odpowiednio, 35990 i 38490 zł za model 3-drzwiowy i 37490/40490 zł za wariant z pięciorgiem drzwi. W porównaniu z Rio i cee'dem, instalacja do Picanto jest relatywnie najdroższa, ale to nie powinno autu przeszkodzić w zdobyciu popularności.
Zobacz stronę producenta:
BRCwczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl