Zbiornik toroidalny, zajmujący miejsce wewnątrz wnęki koła zapasowego lub podwieszany pod autem to aktualnie najpopularniejszy i najbardziej praktyczny - choć nie pozbawiony pewnych minusów - sposób przechowywania płynnego gazu. Nie ogranicza przestrzeni bagażowej i nie wpływa zasadniczo na rozkład masy (montowany jest w osi samochodu, a nie wzdłuż burt), ale wymusza wożenie koła „luzem” lub zastąpienie go zestawem naprawczym. Zalety wydają się jednak przeważać, dlatego w ok. 80% montaży używa się właśnie zbiorników ZTW.
Produkuje je także Irene. Oferowana jest szeroka paleta rozmiarów i pojemności: od modeli o średnicy 565 i wysokości 180 mm, o masie 21 kg i objętości wodnej 34 l aż po wersje 94-litrowe, o średnicy 680 mm, wysokości 300 mm i ważące (netto) 36,05 kg. Jest w czym wybierać, a uniwersalność poszerza dodatkowo fakt kompatybilności z zaworami bezpieczeństwa różnych marek (Emer, Tomasetto, Lovato i OMB). Aby ułatwić dobór montażystom, firma opracowała Selektor, którego zadaniem jest pomoc w znalezieniu optymalnego zbiornika do danego modelu pojazdu. Szczegóły, jak również pełna oferta, obejmująca także zbiorniki innych typów, dostępne są na stronie internetowej producenta.
Zobacz stronę producenta:
Lovatowczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl