Napisać o systemie takim, jak ten, to przyjemna odmiana – nie dość, że instalacja nie jest przeznaczona do samochodów, to jeszcze nie jest to ani układ bezpośredniego wtrysku LPG w fazie ciekłej, ani nawet „sekwencja”. Urządzenia, do których przeznaczony jest Enerkit, wyposażone są z reguły w silniki gaźnikowe, nierzadko także dwusuwowe. Żadna z tych cech nie stanowi przeszkody dla konwersji, bowiem zestawy montażowe zawierają gazowe zamienniki gaźników, które instaluje się pomiędzy filtrem powietrza a kolektorem dolotowym. Kwestii mieszania paliwa gazowego z olejem silnikowym producent nie uściśla.
Dotyczy to jednak tylko modelu Enerkit Basic, przeznaczonego do jednopaliwowych dwu- i czterosuwów o pojemności skokowej od 20 do 450 cm3. Wersja Enerkit Plus, stworzona z myślą o jedno- lub dwupaliwowych jednostkach o pojemnościach od 250 do 850 cm3, wyposażona jest w mikser. Odmiana jednopaliwowa, wyłącznie do zastosować typu OEM, ma gaźnik gazowy zintegrowany z mikserem, natomiast dwupaliwowa – dla rynku wtórnego – zaopatrzona jest w konwencjonalny mikser, ponieważ gaźnik benzynowy pozostaje na miejscu bez modyfikacji. Zestawy Enerkit są już na rynku.
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl