Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody w tym zestawieniu można z powodzeniem zasilać LPG. Dwa pierwsze, czyli:
nie wymagają stosowanie lubryfikacji gniazd zaworowych i można w nich zastosować większość oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Suzuki Liana z silnikiem 1.6 (107 KM) także może być zasilana z wykorzystaniem większości systemów IV generacji lub instalacją V generacji z tym, że w przypadku instalacji IV generacji wymagane jest zastosowanie układu lubryfikacji gniazd zaworowych. Zastosowanie systemu V generacji nie wymaga stosowania dodatkowej luryfikacji.
Bez względu na rodzaj zastosowanego gazowego układu zasilania silnik Suzuki wymaga okresowej (zgodnej z zaleceniami producenta silnika) kontroli i ewentualnej regulacji luzu zaworowego.
Citroën i Alfa Romeo mają hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu i w zakresie regulacji luzu zaworowego są bezobsługowe..
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl