Uwagi pytającego:
Szukam samochodu długodystansowego (tak na około 500 tys. km). Bardzo proszę o krótki komentarz dla każdego modelu lub własną sugestię. Dziękuję.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie silniki w samochodach wymienionych w zestawieniu, oprócz Toyoty Avensis 2.0 Valvematic są to jednostki napędowe z bezpośrednim wtryskiem benzyny i wymagają instalacji dedykowanych (droższych), a zatem najlepszym wyborem wydaje się Toyota. Jej silnik może być zasilany LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku systemów IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub instalacji V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Systemy do pozostałych samochodów (z silnikami z bezpośrednim wtryskiem benzyny) oferują:
Systemy AC (STAG), Landi Renzo i Zavoli to instalacje bazujące na IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej z dotryskiem benzyny). Zatem silnik, pracując na LPG będzie zużywał pewną (zależną od charakteru eksploatacji pojazdu) ilość benzyny. Prins oferuje system VI generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej wprost do komór spalania przez oryginalne wtryskiwacze benzynowe). Podczas jazdy na LPG silnik zużywa tylko paliwo gazowe. Jest to jednak instalacja najdroższa.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl