Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plOba pojazdy nadają się do zastosowania instalacji LPG.
Według mnie nieco lepszą, pod kątem eksploatacji na gazie, propozycją wydaje się Alfa Romeo 1.4 turbo, ponieważ jej silnik można dostosować do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej) bez stosowania lubryfikacji.
Silnik 1.8 Hondy Civic także może być zasilany LPG za pomocą większości oferowanych na rynku instalacji IV lub V generacji. Trzeba jednak pamiętać o konieczności zastosowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych (w przypadku instalacji IV generacji). System V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Silnik Hondy ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, co wymaga przeprowadzania okresowej kontroli, ewentualnie skorygowania ich wartości.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl