Pytanie:
Hi,
Jestem świeżo po montażu instalacji LPG LOVATO Smart w Aucie Audi A4 silnik: ANB - 1.8T 110 kW/150 KM.
Auto od samego początku, począwszy od jazdy testowej przy prędkości około 130 km/h przełącza się na PB (4-5 bieg, obroty w granicach 4000, sporadycznie się to dzieje na 3 biegu).
Na postoju mogę gazować bez problemu do "odcięcia" na LPG.
Ostatnio miałem dłuższa podróż, bo około 1100 km. Udało mi się kilka razy rozpędzić auto do 170 km/h.
Dolegliwość występuje przy każdym stanie gazu w butli.
Wydaje mi się, że jadąc pod górkę potrafi przełączyć już przy 110 km/h, gdzie kilka minut później jadąc z górki rozpędzę się do 180 km/h.
W warsztacie gdzie to montowali nie potrafią usunąć tej usterki.
Instalator na moje polecenie zamontował rurki miedziane 8 mm, przy których lekko jest zauważalna poprawa - mianowicie z górki mogę osiągnąć lepsze wyniki.
Co mogę jeszcze zasugerować, że jest do poprawy?
Z góry dziękuję za pomoc
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plW celu prawidłowego wytypowania przyczyny takiego zachowania instalacji LPG konieczna jest diagnostyka przeprowadzona podczas próby drogowej.To pozwoli zaobserwować technikowi który parametr powoduje przełączenie na benzynę. Możliwe przyczyny to np: spadek ciśnienia gazu, spadek temperatury reduktora, zbyt długie czasy wtrysku gazu.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl