Uwagi pytającego:
Auto jest po wymianie wtrysków benzynowych na 525cc regulator 4 barowy, także wtryski pracują jak by były zamontowane 630-stki. Czasy otwarcia wtrysku benzynowego na wolnych obrotach około 1.6 ms, maksymalne w granicach 12 ms, usunięty katalizator, usunięta programowo druga sonda lambda, zamontowany centralny IC w zderzaku. Zrobiony remap ECU przez firmę CompSport. Na hamowni wyszło 200,4 KM i 307Nm.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilnik 1.8T (150 KM) stosowany w samochodzie Audi A4 (2002) to bardzo dobra propozycja pod kątem zasilania LPG. Można w nim zastosować większość oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub system V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Przy około 200 KM z 4 cylindrów nie ma problemów z wysterowaniem instalacji LPG (IV lub V generacji). Zmiany które zostały dokonane w tym samochodzie nie są przeciwwskazaniem do montażu instalacji gazowej.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl