Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody z tego zestawienia mogą być z powodzeniem dostosowane do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Nieco lepszym wyborem wydaje się Audi z silnikiem 1.8T (163 KM). Z uwagi na hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu nie wymaga on stosowania lubryfikacji gniazd zaworowych.
Silniki Hondy i Opla z uwagi na regulowane ręcznie luzy zaworowe, które należy okresowo (zgodnie z wymaganiami producenta) sprawdzać i ewentualnie korygować ich wartości, wymagają montażu układu lubryfikacji gniazd zaworowych (w przypadku systemu IV generacji). Zastosowanie w nich instalacji V generacji powoduje, że dodatkowa lubryfikacja nie jest wymagana.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl