Pytanie:
Witam,
Mam mały problem z LPG w swoim aucie, a mianowicie mam włożony jeden reduktor AC R01. Niby jest do 250 KM, moje auto tyle ma i teraz pytanie. Czy ma być jeden taki reduktor czy 2? Bo jak pytam się na forum to wszyscy mówią, że mają być dwa reduktory. Moim zdaniem ten jeden reduktor nie daje rady bo jak wcisnę mu pedał w podłogę to po chwili przełącza się na benzynę i to mnie martwi, a jak dzwoniłem do gazownika, który mi to zakładał i mówię jakie są objawy to mówi, że trzeba go wyregulować.
Fakt że dopiero niedawno założyłem instalację i mam już przejechane jakieś 1400 km ale nie podoba mi się to wystrojenie. Ponadto jak mam na biegu jałowym to na obrotomierzu mam 1300 do 1800 obrotów dla mnie to o wiele za dużo no i mam butle 55 l z czego mieści mi się tylko 32 l gazu i robię na tym jakieś 140 do 160 km. Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plJeden reduktor AC R01 250 KM przy silniku 2,7 turbo i napędzie quattro może mieć zbyt małą wydajność przy dużym obciążeniu. Za prędkość obrotową biegu jałowego odpowiada sterownik benzynowy, zatem usterki należy szukać w układzie benzynowym.
Do zbiornika o pojemności 55 l powinno wchodzić około 42 l gazu.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl