Uwagi pytającego:
Witam Który z tych silników będzie najbardziej odporny, głównie chodzi mi o wytrzymałość głowic i brak konieczności regulowania zaworów?
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody z tego zestawienia można dostosować do zasilania gazowego z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu mają:
Silniki tych samochodów nie wymagają regulacji zaworów i stosowania układów lubryfikacji gniazd zaworowych.
Pozostałe auta:
wymagają stosowania lubryfikacji (w przypadku zastosowania systemu IV generacji) ponieważ mają ręczną regulację luzów zaworowych. Zastosowanie w nich systemu V generacji nie wymaga stosowania dodatkowej lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl