Marcin Dziewiątkowski
Kierownik Działu Wsparcia Technicznego i RozwojuTomasz Krawiec
Technik Landi Renzo PolskaPiotr Złoty
Redaktor gazeo.plOba silniki Audi A6 z 2007 r.:
wymienione w pytaniu mogą być z powodzeniem dostosowane do zasilania LPG.
Jednostka napędowa BDX 2.8 FSI V6 (210 KM) ma bezpośredni wtrysk benzyny i wymaga zastosowania dedykowanej instalacji LPG.
Z informacji publikowanych przez producentów i importerów samochodowych instalacji gazowych wynika, że silnik ten (BDX) został opracowany pod kątem zasilania LPG przez m.in. takie firmy/marki jak: Landirenzo, Prins czy STAG.
Silnik 2.4i V6 24V (177 KM) ma pośredni wtrysk benzyny i może być dostosowany do zasilania LPG z wykorzystaniem jednego z wielu powszechnie dostępnych na rynku uniwersalnych zestawów montażowych samochodowych instalacji gazowych IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej).
Jego użytkowanie na LPG jest bezobsługowe (oczywiście tylko w odniesieniu do układu zaworowego - bez konieczności regulacji luzu i stosowania dodatkowej jego ochrony). Od strony układu LPG konieczna jest okresowa obsługa, zgodnie z wymaganiami konkretnego producenta instalacji gazowej (najczęściej co około 15 tys. km).
Wycenę i przedstawienie szczegółowej kompletacji instalacji LPG do konkretnego pojazdu wykonują warsztaty montujące. Z wykorzystaniem strony internetowej Wycena instalacji LPG gazeo.pl można te informacje uzyskać od dogodnie wybranego serwisu.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl