Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie wymienione w zestawieniu silniki BMW mają hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu (nie wymagają okresowej regulacji luzów zaworowych), zatem wydają się lepszą propozycją pod kątem eksploatacji na LPG. Nie wymagają stosowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych i mogą być zasilane gazem z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silniki samochodu Kia Cee'd mają ręcznie regulowane luzy zaworowe w związku z tym przy zastosowaniu do ich zasilania LPG systemów IV generacji wymagają dodatkowego układu lubryfikacji gniazd zaworowych. Wykorzystanie systemu V generacji nie wymaga stosowania dodatkowej lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl