Pytanie
Szanowni Państwo,Posiadam 07 Toyota Camry LE, auto, 2.4l,158 hp/118 kW, z sekwencyjna instalacja LPG (reduktor SIROCCO, zawór gazowy SIROCCO, zbiornik 47 litrów/ średnica 630 STAKO, wielozawór TOMASETTO, zawór tankowania TOMASETTO, przełącznik /centralka SIROCCO, uklad elektroniczny SIROCCO) założona w 07/2008.Samochód ten nabyłem w maju tego roku. System na razie pracuje OK, ale czasami przedwcześnie przełącza się na benzyne (chociaż w zbiorniku jeszcze jest gaz). Kiedy niedawno robilem diagnostykę pracy silnika, to okazalo się, że do silnika podaje się o wiele bogatsza mieszanka LPG niż powinna być. Również, licznik poziomu gazu nie wskazuje prawidlowego poziomu LPG w zbiorniku.Zastanawiam się, może warto byłoby wymienić niektóre najważniejsze elementy całego systemu LPG (wykonać tzw. UPGRADE) lub zainstalować jakąś inną, najnowszą instalacje, żeby ta instalacja była jak najbardziej EFEKTYWNA, NIEZAWODNA I BEZPIECZNA dla mojego auta.Potrzebuje konkretnej porady od Państwa i przypuszczalnych kosztów.Czekam na bardzo szybka odpowiedź.Pozdrawiam serdecznie,Jurek
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSkoro instalacja funkcjonuje od 2008 r. to myślę, że wymaga dokładnego przeglądu (serwisu). Możliwe, że konieczne będzie przeprowadzenie regeneracji listwy wtryskiwaczy lub jej wymiana, ale to dopiero może stwierdzić technik wykonujący diagnostykę instalacji LPG.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl